نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مردم قزوین اعلام می کنم استفاده از جوانان به صورت شفاف و اثرگذار باشد و از حالت نمایشی و سلیقه ای بیرون آید .
کد خبر: ۶۰۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 06 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،سیده حمیده زرآبادی شنبه شب در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) که در تالار تاج برگزار شد اظهار کرد: بزرگترین سرمایه هر کشوری نیروی انسانی آن است که بخش حدکثری آن جوانان هستند ضمن اینکه در حال حاضر بسیاری از چرخهای بزرگ صنایع و استخراج نفت با توانایی های جوانان انجام می شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: در برخی از مواقع از جوانان غافل شده ایم که باید با برداشتن موانع قانونی از ظرفیت آنان بهره ببریم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از درخواستهای جوانان این است که سازمان جوانان هویت مستقل داشته باشد و از وزارتخانه جدا شود در نتیجه طرحی را تقدیم هیئت رئیسه کردیم که همزمان شد با تفکیک سه وزارتخانه که با لایحه دولت ادغام شد و بزودی در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

زرآبادی گفت: تاکید بعدی در خصوص استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت هاست که رئیس جمهور هم تاکید کرده اند تا از ظرفیت جوانان و بانوان در این راستا بیشتر استفاده شود.

از جوانان نخبه به عنوان مشاور استفاده شود

وی بیان کرد: البته قانون منع بکارگیری بازنشستگان هم مطرح شده است تا  بتواند فضای بیشتری  را برای جوانان ایجاد کند.

زرآبادی گفت: به عنوان نماینده مردم قزوین اعلام می کنم استفاده از جوانان به صورت شفاف و اثرگذار باشد و از حالت نمایشی و سلیقه ای بیرون آید .

وی اضافه کرد: اگر در استفاده از پتانسیل جوان تاکید داریم علت این است که باید از نشاط و شادابی جوان برای ایجاد امید استفاده شود و در شرایطی که ناامیدی در جامعه پمپاژ می شود باید از توانمندی و ظرفیت جوانان بیشتر بهره گیریم.

زرآبادی اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق در قزوین رخ دهد و با استفاده از جوانان شاهد رشد امید در جامعه باشیم و کشوری با نشاط و توسعه یافته داشته باشیم.

به گفته وی،از مدیران دستگاههای اجرایی انتظار می رود از جوانان نخبه به عنوان مشاور استفاده کنند.

 

 

کد خبر 4288556
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار