معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: چند طرح در بخش بزرگراه، راه و مسکن روستایی، روشنایی جاده و ساخت پل مرزی با هزینه 214 میلیارد تومان روز دوشنبه طی سفر رئیس جمهوری به خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۰۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 07 May 2018

به گزارش تابناک : خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از مرز دوغارون در شهرستان تایباد افزود: 32 کیلومتر بزرگراه ، 6 پروژه راه روستایی به طول 23 کیلومتر، هشت هزار مسکن روستایی، پل مرزی سرخس بین ایران و ترکمنستان و روشنایی جاده کلات از جمله این طرحها هستند. 
وی اظهار کرد: خراسان رضوی در کنار ظرفیتهای منحصر به فرد ترانزیتی، رتبه اول جابه جایی مسافر و رتبه چهارم جابجایی بار در کشور را دارد. 
وی گفت: اتصال خطوط ریلی ایران به افغانستان از مرز خواف به هرات و راه آهن برقی مشهد - تهران از پروژه های بزرگ وزارت راه است که عملیات برقی کردن راه آهن مشهد - تهران به عنوان نخستین پروژه ملی برقی کردن خطوط ریلی در کشور آغاز شده است. 
مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با بیان اینکه هم اکنون 420 کیلومتر آزاد راه در دست ساخت است افزود: 375 کیلومتر بزرگراه نیز در حال ساخت است که 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم 250 کیلومتر آن را تحویل دهیم. 
وی که سخنانش به صورت ویدئو کنفرانس در شورای اداری استان با حضور رئیس جمهوری پخش می شد اظهار کرد: 250 کیلومتر راه روستایی نیز با پیشرفت 55 درصد در حال احداث داریم. 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار