به مناسبت هفته هلال احمر صبح امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه مدیرعامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان ایلام با حضور در استانداری با قاسم سلیمانی دشتکی استاندارایلام دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۰۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ 07 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی  در دیدار با مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان با  تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد: ایلام نسبت به استان های دیگر حساسیت های خاص خود را دارد، سیل خیز، زلزله خیز، رانش زمین، هم مسیر زائران اربعین حسینی (ع)هم زیر ساخت های ناقص، بهداشت و درمان بسیار محدود و هم مرز طولانی در استان باعث شده شرایط سختی درایلام حکم فرما شود که هلال احمر در همه این صحنه ها حضور دارد.

استاندار ایلام  با بیان اینکه کمک های قابل توجهی به پایگاه ها جمعیت هلال احمر در استان خواهد شد  تصریح کرد: وجود این  پایگاه ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و آسیب پذیری استان در مقابل بلایای طبیعی ضرورت دارند که  به این دلیل تجهیز پایگاه های امدادی باعث تسریع و افزایش کیفیت در امداد رسانی می گردد.

همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در این دیدار با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد بشر دوستانه که تاسیس آن در ایران وارد 97 سالگی شده است، گفت:جمعیت هلال احمر امروز به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی برای جمهوری اسلامی ایران است.

حسین عارفی با بیان اینکه هلال احمر در سطح کشور از وجود یک میلیون عضو داوطلب جوان با مبنای خدمات داوطلبانه و بشر دوستانه برخوردار است یادآور شد: جمعیت هلال احمر از لحاظ تعداد داوطلب و شبکه بزرگ امداد و نجات یکی از 5 کشور بزرگ دنیا است.

عارفی افزود: این موفقیت هایی که بعد از انقلاب حاصل شده است همگی به تلاش شبانه روزی اعضای جوان، داوطلب و مدیران ارشد جمعیت و با پشتیبانی خوب دولت از جمعیت هلال احمر در سطح کشور بوده و امروز هلال احمر یکی از قدرتمند ترین نهادهای اجتماعی در کشور است.

عارفی در ادامه گزارشی از مجوز ایجاد پایگاه کوهستان در پارک جنگلی چغا سبز و مجوز ایجاد 4 پایگاه امداد و نجات دیگر در کارزان، سه راهی ملکشاهی، نزدیکی تونل دره شهر به آبدانان و سه راهی کاور دریافت شده و خواستار مساعدت استاندار محترم برای اتمام این پروژهای در دست اقدام شد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار