علیرضا جهانبخش ملی‌پوش قزوینی با درخشش در مسابقات باشگاهی هلند آقای گل این کشور شد
کد خبر: ۶۰۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳ 08 May 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری ایسنا منطقه قزوین،جهانبخش که امسال پنجمین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاهی هلند تجربه می‌کرد، به‌حق رسید و توانست در لیگ فوتبال باشگاهی هلند عنوان برترین گلزن باشگاهی این کشور را از آن خود کند.

این ملی‌پوش فوتبال استان که در تیم آلکمار توپ می‌زند، در سومین فصل حضور خود در این تیم موفق شد با زدن 21 گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را به خود اختصاص دهد و با شایستگی آقای گل رقابت‌های باشگاهی هلند شود.

علیرضا جهانبخش در جریان برتری ۶ بر صفر تیمش برابر تیم زووله هت‌تریک کرد تا علاوه بر دومین هت تریک فصل خود، آقای گلی خود در رقابت‌های لیگ باشگاهی هلند را شیرین‌تر کند.

جهانبخش فصل را با ۲۱ گل زده تمام کرد و با تفاضل دو گل بیشتر نسبت به بیورن یانسن، مهاجم دن هاگ آقای گل فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ اردیویسه هلند شد.

درخشش و ارزش‌های بالای جهانبخش تنها به گلزنی و آقای گلی ختم نشد، چراکه وی با 12 پاس گل رده سوم برترین پاسورهای لیگ را هم به خود اختصاص داد تا درمجموع روی 33 گل تیم آلکمار در این فصل از رقابت‌های لیگ باشگاهی هلند تأثیرگذار باشد.

جهانبخش با آقای گلی در لیگ اردیویسه هلند، تبدیل به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال ایران و آسیا شد که در یک تیم اروپایی به این مهم دست پیدا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار