استاندار کرمانشاه گفت: همه مسئولين ملي و كشوري در خصوص بازگشايي مرز خسروي نظر مثبت و روي اين موضوع اتفاتق نظر دارند.
کد خبر: ۶۰۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 12 May 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند  افزود: وزیر امور خارجه کشور موافق بازگشایی مرز خسروی است و بزودي با دستیار ارشد وزیر امور خارجه، در زمينه بازگشايي مرز خسروي در کرمانشاه جلسه خواهیم داشت.

وي در ادامه با تاكيد بر مردمی شدن بحث اربعین و موکب ها اظهار داشت: در خصوص كارهاي مربوط به اربعين بهتر است كه مسئولین دولتی کار هدایت را بر عهده بگیرند و اصل کار به مردم واگذار شود تا پایدار باشد.

استاندار کرمانشاه با بيان اينكه اربعین یک رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی است، خاطرنشان ساخت: در هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ باید همه دولت های اسلامی مشارکت داشته باشند تا به نحو احسن برگزار شود.

مهندس بازوندهمچنين با اشاره به سفر جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه کشور به استان کرمانشاه، گفت: در جلسه ای که بزودي با این مسئول داریم یکی از درخواست های ما تلاش برای بازگشایی مرز خسروی خواهد بود.

وي بيان داشت: در حال حاضر وزیر امور خارجه کشور و تمام مدیران ملی با بازگشایی این مرز موافق هستند و آقای ظریف وزير امور خارجه در گفتگوهايي كه انجام داديم، موافق اين موضوع هستند.

استاندار کرمانشاه تصريح كرد: اگر امسال از همین امروز به صورت جدی پیگیر باشیم ان شاءالله امیدواریم با عنایت امام حسین(ع) مشکلات حل و فصل و این مسیر برای زوار بازگشایی شود.

مهندس بازوند گفت: بازگشایی این مسیر می تواند امیدی به مردم منطقه بدهد و فرصت خوبی برای استان ایجاد کند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار