برای اولین بار در کشور:
مریم نخستین به عنوان اولین شهردار زن در کشور و استان فعالیت خود را به عنوان شهردار محمدیه آغاز کرد.
کد خبر: ۶۰۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 12 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری مهر،مراسم معارفه شهردار محمدیه با حضورداود محمدی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، امیر بیدادی فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز و جمعی از مدیران استانی و محلی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری نیایش شهر محمدیه برگزار شد.

علیرضا بیات رئیس شورای شهر محمدیه در این مراسم گفت: ثبات مدیریتی موجب رونق و توسعه جامعه خواهد شد و شورای پنجم با هدف خدمتگزاری به مردم با ارائه بهترین خدمات راه خود را آغاز کرده اما متاسفانه با یک سری مشکلات ازجمله موضوع مهم مدیریتی مواجهیم.

وی اضافه کرد: این مسائل باعث شده مدتی از اهداف و تعهداتی که به مردم داده بودیم عقب بمانیم ولی خوشبختانه با حمایت های امام جمعه محترم و دیگر مسئولان شهری بخصوص دستگاه قضایی و مردم توانستبم ازاین بحران بخوبی خارج شویم و با انتخاب اولین بانوی شهردار استان سکان هدایت مدیریت شهرداری رابه فردی متخصص و متعهد با کوله باری از تجربه بسپاریم.

در ادامه رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه محمدیه و ناحیه مهرگان یکی از ۱۰ شهر برتر کشور از لحاظ ساختاری و زیربنایی است گفت: بستر توسعه و کار در این شهر مهیا شده و مدبریت شهری با توجه به این امر به دیگر موضوعات و موارد دیگر در حوزه های مختلف تلاش کنند.

گروسی تصریح کرد: همه مدیران باید برنامه محور باشند و کارهای خود را مدون انجام دهند تا کارها شتاب گیرد.

وی بیان کرد: برای اولین بار در کشور و استان قزوین با انتخاب نخستین زن شهردار گام ارزشمندی برای سپردن مسئولیت های سنگین به زنان فراهم شده و به نظر می رسد دستاوردهای خوبی داشته باشیم.

فرماندار البرز یادآورشد: مسئولیت سنگینی به یک بانو سپرده شده تا در یک آزمون بزرگ در این عرصه نیز توانمندی این گروه از جامعه بروز کند و همه لازم است کمک کنیم تا ایشان در کارشان موفق شوند.

وی خاطرنشان کرد: با حضور خاتم نخستین در محمدیه قطعا از این شهر خبرهای بیشتری منعکس خواهد شد و عزم مسئولان استان بر این است که با توجه به بسترهای لازم ایجاد شده شاهد توسعه و عمرانی شهر محمدیه باشیم.

فرماندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه  المان های شهری نقش بسزایی در نشاط و شادابی اجتماعی دارد گفت:المان های شهری ارتباط مستقیمی در ایجاد روحیه شاد و ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهری دارد و باید شهردار جدید به آن توجه کند.

وی یادآورشد: شهردار باید به نشاط و شادابی اجتماعی توجه ویژه کند و بستری فراهم شود تا فشار روحی و روانی مردم کاهش یابد و در شرایط کنونی جامعه که دشمن مسایل اجتماعی را هدف قرار داده باید با اتحاد و همدلی برای کاهش اسیب های اجتماعی اقدام کرد.

در این مراسم مریم نخستین به عنوان اولین شهردار کشور و استان به عنوان شهردار محمدیه انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار