دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم مطرح کرد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: سمن‌های استان به دلیل قدرتی که دارند باید در زمینه پیشگیری از اعتیاد کار کنند.
کد خبر: ۶۰۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 13 May 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل شریفی ظهر امروز در کارگاه آموزشی منطقه یک کشوری آینده پژوهشی و نقش سازمان‌های مردم نهاد در جلب مشارکت مدنی از منظر اسلام که در سالن جلسات هتل استقلال برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های این کارگاه اظهار کرد: این کارگاه با همکاری ستاد مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرا شده است و مقدمات آن سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: کارگاه آینده پژوهشی و نقش سازمان‌های مردم نهاد در جلب مشارکت مدنی از منظر اسلام توسط سمن‌های استان قم ساماندهی شد و دو سمن بینش، دانش و نگرش و طلوع مهر زندگی در برگزاری کارگاه نقش داشتند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: سه رویداد مهم در روزهای اجرایی همچون کنگره بین المللی نقش شیعه در گسترش علوم اسلامی، هفته فرهنگی قم در لبنان و کنگره افغانستان شناسی با مشارکت معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد.

شریفی با اشاره به خواسته‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر از استانداری قم اظهار کرد: این ستاد درخواست دارد که 21 سمن در استان همه از استانداری مجوز بگیرند و به صورت یکپارچه عمل کنند.

وی ادامه داد: در استان قم 60 سمن داریم که از وزارت جوانان مجوز گرفتند و این سمن‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر ورود چندانی ندارند، این سمن‌ها به دلیل قدرتی که دارند باید در زمینه پیشگیری از اعتیاد کار کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تنها یک سمن در استان داریم که ملی است این در حالی است که امکان تبدیل تعدادی از سمن‌های استان قم به سمن‌های ملی وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار