امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران گفت:نباید جایگاه معلمان تحت تاثیر مسائل سیاسی و حاشیه ای قرار گیرد و باید راه برای ارتقای منزلت اجتماعی آنان در جامعه فراهم شود.
کد خبر: ۶۰۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 15 May 2018

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد روز دوشنبه در همایش فرهنگیان ناحیه یک قزوین افزود: مشکلات رفاهی امروز جامعه ایران ناشی از سوء مدیریت و هزینه ها است و باید این مساله به طور جدی برطرف شود.


وی  با اشاره به مساله خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از کشورهای منطقه در اثر زورگویی های آمریکا تسلیم شده اند اما ایران هیچگاه زیربار چنین مسایلی نرفته و نخواهد رفت.


امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز دیگر زمانی نیست که رژیم صهیونیستی در فکر فتح جهان عرب آن هم در عرض 6 روز باشد، اظهار  کرد: هر زمانی که موشکی از سوی این رژیم شلیک شود باید منتظر پاسخ آن هم باشد.
حجت الاسلام ابوترابی فرد با اشاره به اینکه امروز پیشرفت های ایران و کشورهای منطقه به شدت آمریکا را عصبانی کرده، افزود: تنها با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و اتکا داشتن به دانش و استعداد نخبگان خود می توانیم به توانمندی های مختلف در عرصه های گوناگون دست یابیم.


ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، گفت: انتقال تعالیم و مفاهیم یکی از مهارت های تربیتی آن شهید والامقام بود که جایگاهش را به عنوان معلمی بزرگ ارتقا بخشید.


وی بر اهمیت جایگاه رفیع معلم در جامعه تاکید و بیان کرد: برای ارتقای دانش کشور در درجه نخست باید معلمان ما در سطح بالای علمی قرار گرفته و شان آنها حفظ شود.
وی در پایان یادآور شد: در این راستا نباید جایگاه معلمان تحت تاثیر مسائل سیاسی و حاشیه ای قرار گیرد و باید راه برای ارتقای منزلت اجتماعی آنان در جامعه فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار