سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور صیانت از اراضی ملی تعداد ۷ مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغها در قزوین اجرا شد.
کد خبر: ۶۰۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 15 May 2018

پرویز عبدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین در این باره، اظهار کرد: در راستای انجام وظایف قانونی و به منظور حفظ وحراست از اراضی کشاورزی، زارعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی و در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغها تعداد  (۷ ) مورد رای قطعی قلع و قمع صادره از مراجع قضایی اجرا شد.

وی افزود: دیوار کشی و ساخت و ساز غیر مجاز از جمله این احکام است که با حضور نماینده محترم دادستان، همکاری و تعامل نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه و رئیس اداره امور اراضی شهرستان قزوین اجرا شد که به موجب آن اراضی تغییر کاربری یافته روستای میانچال تخریب و بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی اعاده به وضعیت سابق شد.

عبدی بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت تقاضا برای ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به مراکز خدمات جهادکشاورزی مربوطه مراجعه کنند تا بر اساس ضوابط موجود اقدام لازم در خصوص صدور مجوز قانونی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار