معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای تهیه کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد در سال ۹۷ خبر داد
کد خبر: ۶۰۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 15 May 2018
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از اعتبار ۶ میلیارد تومانی برای تهیه کمک‌هزینه جهیزیه نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش فارس، جعفر هاشمی اظهار کرد: در سال جاری ۶ میلیارد تومان برای پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران توسط کمیته امداد استان در نظر گرفته شده تا همه جوانان بتوانند با خیالی آسوده زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی افزود: یک‌هزار و ۳۷۸ کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان و ۹۶ هدیه ازدواج به پسران جوان به مبلغ ۳ میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان در سال ۱۳۹۶ پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان هدف از پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به جوانان را تحکیم نظام خانواده و تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج برای شروع زندگی مشترک و گسترش فرهنگی اسلامی و دینی دانست و گفت: هزینه این کمک‌ها از اعتبارات دولتی، صدقات جمع‌آوری‌شده، تسهیلات صندوق امداد ولایت و منابع امداد تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸۴ نوعروس پشت نوبت این طرح قرار دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت خیران و افراد نیکوکار در طرح «کوثر» و «آینه و شمعدان» بتوانیم بخشی از هزینه‌های جهیزیه نیازمندان را به صورت نقد و کالا جمع‌آوری کنیم و به دست افراد نیازمند برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار