مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است و این کار پیش مقدمه ای برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین است.
کد خبر: ۶۰۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 15 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،همایش طلایه داران تبلیغ  و یادواره شهدای روحانی و مادحین روز سه شنبه با حضور ائمه جمعه و جماعات، آیت الله تلخابی نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین و روحانیون و مبلغات دینی در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام علی معبودی در این مراسم اظهار کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا  ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است و این کار پیش مقدمه ای برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین است.

وی با بیان اهمیت نقش روحانیت در دفاع مقدس گفت:علاوه بر جهاد نقش هدایت و ارتقا معنویت در میان رزمندگان به عهده روحانیت بود که مرحوم ابوترابی از افراد شاخص در این حوزه بودند.

حجت الاسلام معبودی یادآورشد: روحانیت در کنار فعالیتهای دینی و معنوی کار جهادی و فرماندهی را در بسیاری از جبهه ها بر عهده داشتند و در عملیات والفجر ۸ بیش از ۳۰ غواص روحانی حضور داشتند و برخی فرماندهی میدان در عملیات را برعهده گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) تصریح کرد: روحانیت باید در همه صحنه ها فرهنگ دفاع مقدس را پیاده کنند تا بتوانند جایگاه بزرگ طلایه داران تبلیغ را به مردم معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار