مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: سومین دوره انتخابات شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین با انتخاب اعضاء هیئت مدیره برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 15 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حمید رضا خانپور در جمع صنعتگران شهرک صنعتی کاسپین اظهار کرد: شهرک صنعتی کاسپین یکی شهرکهای صنعتی نمونه کشوری در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که با استقبال خوبی مواجه شده و در تلاشیم تا طرح توسعه ۳۰۰ هکتاری را در آینده نزدیک به این مجموعه اضافه کنیم و واگذاری این شهرکها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای تولیدی فراهم کرده که اجرای طرح ها و برنامه های مناسب برای ارتقاء و نگهداری شهرکهای صنعتی خصوصاً در بحث مبلمان شهری و زیرساختها پیش از پیش فعالتر عمل کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق شعار امسال در حمایت از کالای ایرانی مشوقهای لازم برای جذب سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است و برگزاری انتخابات اعضاء هیئت مدیره شهرک صنعتی کاسپین نشان از شکوفایی و رونق تولید داشته وتشکیل هیئت مدیره های شرکتهای خدماتی گامی مهم در جهت اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولت خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان از انعقاد ۳۱۶ قرارداد  با متقاضیان  سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و گفت: از این تعداد قرارداد ۱۹۸ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از هشت هزار و ۷۱۴ نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

این مراسم که با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی کاسپین برگزار شد، پس از معرفی ۱۰ نفر از کاندیدهای عضویت درهیئت مدیره پس از برگزاری انتخابات ۵ نفر که بالاترین رای را کسب کرده به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین به مدت دو سال انتخاب شدند.

در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری شهرکهای و نواحی صنعتی به بخش خصوصی، تاکنون اداره ۶ شهرک و ناحیه صنعتی کاسپین، لیا، آراسنج، حیدریه، خرمدشت و دانسفهان در استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار