مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: نورپردازی پل‌های سرداران و نصر جزء برنامه‌های آینده این سازمان است.
کد خبر: ۶۰۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 16 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، داریوش قاسمی شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با اشاره به نورپردازی و نورآرایی قزوین اظهار کرد: این مهم در 20 محور مختلف این شهر به ویژه بافت مرکزی شهری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نورپردازی پل عمران و نادری انجام شده است، اضافه کرد: اجرای این مهم در پل‌های سرداران و نصر جزء برنامه‌های آینده سازمان زیباسازی شهرداری قزوین است. 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به ویدئومپینگ اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت ایام نوروز در سطح شهر قزوین انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: شهرداری قزوین در این ایام برنامه‌های مختلفی از جمله جشنواره تخم‌مرغ‌های تزئینی نوروزی برگزار کرده است.

مدیرعامل سازمان زیبا شهر اجرا شد.سازی شهرداری قزوین یادآور شد: هنرمندان  در جشنواره  تخم مرغ های تزئینی در تخم‌مرغ‌های به ارتفاع 2 متری به صورت زنده طی سه روز کار هنری در پارک مشاهیر انجام داده اند ضمن اینکه این جشنواره از جمله جشنواره هایی بود که به مدت سه روز برای اولین بار در شهر قزوین به اجرا درآمد.

به گفته قاسمی،260 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره تخم‌مرغ تزئینی نوروزی ارسال شد که 38 طرح برای به نمایش گذاشتن در سطح شهر قزوین انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره کودکان به همراه خانواده در تخم‌مرغ‌ها به اندازه 10، 20، 30، 40 سانت نقاشی کردند که با تحقق این مهم فضای شادی برای آنها فراهم شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: بعد از پایان جشنواره تخم‌هایی که توسط هنرمندان نقاشی شده بود بعد از تحویل سال نو در ضلع جنوب سبزه میدان در پیاده‌راه فرهنگی به نمایش گذاشته شد.

قاسمی اضافه کرد: نصب تخم‌مرغ‌ها و نورپردازی آنها در پیاده‌راه یاد شده چهره خیابان سبزه میدان را متحول و همچنین فضای شادی برای شهروندان و گردشگران ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌ها با کمترین هزینه در دستور کار مسؤولان سازمان است، بیان کرد: در این جشنواره 50 تا 60 میلیون ریال هزینه شده که این میزان اعتبار صرف شده به نسبت کارهایی که در این جشنواره صورت گرفت، مطلوب است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار