مسیرهای اجرای طرح محور ضیاآباد – خرمدشت – سه راهی رحیم آباد مورد بازدید و بررسی قرار گرفت
کد خبر: ۶۰۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 16 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین ،جعفر قزوینیان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید و بررسی مسیر طرح احداث محور اصلی ضیاآباد – خرمدشت – سه راهی رحیم آباد که با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین، نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی، امور اراضی، محیط زیست و اعضای شورای شهر ضیاآباد گفت: مدیر ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی در بازدید از این محور گفت: با ساخت راه اصلی ضیاآباد – خرمدشت – سه راهی رحیم آباد شاهد اتصال مناسب آزادراه و جاده قدیم قزوین – زنجان و محور قزوین – همدان هستیم که اتصال به آزادراه قزوین – رشت را نیز در پی خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به وجود ترافیک قابل توجه در این بخش به ویژه تردد خودروهای سنگین، افزود: با احداث این مسیر راه ارتباطی بین آزادراه و جاده قدیم قزوین به زنجان با محور اصلی قزوین - تاکستان - همدان برقرار گشته و ایمنی و تسهیل در سفر، کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در وقت را برای مسافرین به دنبال خواهد داشت.

قزوینیان همچنین اضافه کرد: این مسیر در ابتدا از آبترش و در محل تقاطع با آزادراه قزوین – رشت آغاز می شود.

وی بیان کرد: از دیگر مزایای احداث این محور توسعه شهرهای فارسجین و ضیاآباد است که موجب بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت های کشاورزی، گردشگری و تاریخی این مناطق خواهد شد.

مدیر ساخت و توسعه راههای راه و شهرسازی استان گفت: حذف تقاطع های پرترافیک خرمدشت و ورسج از دیگر مزایای مهم این طرح در حال مطالعه است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این بازدید ارائه طرح مشاور در محل و همچنین دریافت نظرات و پیشنهادات مسئولین و نمایندگان محلی منطقه بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار