معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: هم اکنون پرونده 100 واحد صنعتی و کشاورزی استان برای دریافت تسهیلات راکد مانده که بانک های عامل باید در این زمینه به سرعت وارد عمل شده و پس از تعیین و تکلیف، گزارش آن را به کارگروه ستاد تسهیل ارسال کنند.
کد خبر: ۶۰۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 19 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،منوچهر حبیبی روز شنبه در ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین، افزود: این در حالی است که پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی برای بازسازی و نوسازی باید از اولویت های نخست پرداخت ها از سوی بانک های عامل باشد.

 
به گفته وی، 60 واحد تولیدی درجه یک استان برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند که به جهت بالا رفتن میزان تولید و ایجاد اشتغال پایدار، باید در اولویت دریافت ها قرار گیرند.


حبیبی در ادامه با اشاره به کاهش پرداخت تسهیلات بهین یاب در حوزه گردشگری استان طی هفته گذشته، یادآور شد: میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید ضمن تقویت ارتباطی با بانک های عامل، علت عدم پرداخت تسهیلات در این حوزه را پیگیری و نتیجه آن را در سامانه بهین یاب ثبت کند. 


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در پایان با بیان اینکه فرمانداران نیز نتیجه بازخورد پرداخت تسهیلات بهین یاب و برنامه ریزی دقیق برای رشد اشتغال را در گزارش های هفتگی خود به کارگروه ستاد تسهیل ارائه دهند، افزود: باید همه دستگاه های ذیربط در خصوص افزایش میزان اشتغال در سطح استان بیش از پیش تلاش کنند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین نیز در این نشست گفت: طی یک هفته گذشته 186 میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب به واحدهای ثبت نام شده در سامانه پرداخت شده که بانک کشاورزی با پنج مورد پرداختی بیشترین سهم را در بین سایر بانک ها به خود اختصاص داده است.

 
علی پرزحمت افزود: شهرستان البرز طی یک سال گذشته با 71 مورد پرداخت تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی با یک هزار و 12 میلیارد ریال بالاترین آمار پرداختی در بین سایر شهرستان های این استان را داشته است.
بهین یاب بخشی از تسهیلات طرح رونق تولید است که به واحدها و طرح های تولیدی متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده و واجد شرایط هستند، اعطا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار