مسعود راستی مدیرعامل شهید چمران لارستان گفت: قهرمان هندبال غرب آسیا و تیمی که در فصل گذشته عنوان سوم لیگ برتر هندبال زنان ایران را بدست آورده، حال برای ادامه فعالیت خود نیاز به نگاه مهربانانه مسئولان ورزش استان فارس دارد.
کد خبر: ۶۰۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 19 May 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مسعود راستی مدیرعامل شهید چمران لارستان گفت: قهرمان هندبال غرب آسیا و تیمی که در فصل گذشته عنوان سوم لیگ برتر هندبال زنان ایران را بدست آورده، حال برای ادامه فعالیت خود نیاز به نگاه مهربانانه مسئولان ورزش استان فارس دارد.

وی ادامه داد: پس از قهرمانی شهید چمران لارستان در هندبال غرب آسیا و قهرمانی در این مسابقات که نخستین عنوان بانوان ایرانی در میادین برون مرزی محسوب می‌شود، اما حال و در فاصله سه ماه مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان، تیم شهید چمران با مشکلات مالی فراوانی رو به رو است و با این شرایط و مشکلات بخش خصوصی، نباید انتظار حضور تیمی پرقدرت از استان فارس در فصل پیش رو داشت.

مسعود راستی اضافه کرد: در پایان فصل گذشته لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور مقرر شد ۲۰۰ میلیون تومان از سهم ۲ درصد نفت لارستان به این تیم اختصاص یابد و ۲۰۰ میلیون تومان هم از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به این تیم پرداخت شود، وعده‌هایی که پس از گذشت چندماه تحقق نیافته و بازیکنان و کادرفنی شهید چمران لارستان را در بلاتکلیفی فرو برده است.

تحقق نیافتن وعده‌ها در حالی است که مسئولان ورزش استان فارس اخیرا از پرداخت هزینه‌ها و وثیقه حضور تیم هندبال مردان شهرداری کازرون برای حضور در مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا خبر دادند و باید منتظر ماند و‌ دید سرنوشت قهرمان هندبال بانوان غرب آسیا و تیم همیشه مدعی شهید چمران لارستان در چهاردهمین دوره از لیگ برتر هندبال بانوان چه خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار