نائب رئیس شورای شهر قزوین:
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خانواده محور بودن برنامه های فرهنگی شهرداری قزوین موجب تقویت بنیان خانواده و استقبال خوب مردم از آن شده اس
کد خبر: ۶۰۸۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 20 May 2018
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که عصر شنبه در تالار مردم برگزار شد اظهار کرد: افزایش ۳۶ درصدی گردشگران در نوروز بیانگر موفق بودن برنامه های فرهنگی، هنری پیش بینی شده به ویژه جشنوره ملی فرهنگ و سنت های ایرانی است که باید از مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در این زمینه قدردانی کرد.

وی افزود: این که در نوروز شهر تعطیل نبود و هر مسافری علاقمند بود چند روز بیشتر در قزوین بماند و از برنامه ها استفاده کند نشان  دهنده  این موضوع است که برنامه های به اجرا در آمده، توانسته در بین  مردم  شادی و نشاط  لازم را فراهم آورد .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: خوشبختانه سرای سعدالسلطنه و حمام قجر به عنوان دو بنای شاخص مورد توجه مردم قرار گرفت و مهمترین رویکرد برنامه های امسال توجه به نواحی منفصل شهری بود که توانست مردم مناطق محروم را نیز ار فعالیت های فرهنگی و هنری برخوردار کند.

وی یادآورشد: خانواده محور بودن برنامه های ما سبب شده بود تا مردم به صورت خانوادگی در برنامه های شهرداری شرکت کنند و این موضوع به تقویت بنیان خانواده کمک کرد که  بسیار ارزشمند است.

یوسفی بیان کرد: رضایت مندی مردم در اجرای برنامه های فرهنگی، از ضروریات است چرا که سبب خواهد شد که این برنامه ها استمرار داشته و با استقبال روبرو شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار