معاون تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد:
معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در سال گذشته ۸۷۳۲ فقره پرونده تخلف صنفی در استان رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت ۶۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۶۰۸۱۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 20 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت بیگ روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری برگزار شد اظهار کرد: در سال گذشته ۸۷۳۵ فقره پرونده در اداره تعزیرات استان تشکیل شد و مورد بررسی قرار گرفت.

بیگ افزود: در سال گذشته تعداد ۸۷۳۲ فقره پرونده رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت ۶۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند که ۵۴ درصد آن معادل ۳۲ میلیارد ریال محقق و وصول شد.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان با ایجاد گشت های سیار موضوع نظارت تشدید شده و بازار وضعیت مناسبی دارد و نگرانی نیست.

در ادامه محمودی مدیرکل تعاون روستایی استان قزوین گفت: با ایجاد بازارچه های محلی می توانیم ضمن عرضه مستقیم کالا از تولید به مصرف به شبکه توزیع سامان بخشیم.

وی اضافه کرد: اتحادیه های تعاونی و باغداران استان آمادگی دارند محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار دهند و اگر تسهیلات کم بهره در اختیار قرار گیرد می توانیم با افزایش بازارچه های محلی در شهرستانها نیز خدمات مناسب تری به مردم ارائه کنیم.

محمودی با اشاره به کیفیت خرماهای خریداری شده در ماه رمضان گفت: حدود ۵۰ تن خرما با کیفیت خوب خریداری شده و در سردخانه های شهرستان البرز ذخیره کرده ایم که همراه با وضعیت بازار نسبت به توزیع آن اقدام می کنیم.

منصور بازدار مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی استان قزوین هم اظهار کرد: با افزایش ظرفیت واحدهای مرغ تخمگذار در ایام عید هیچ مشکلی نداشتیم و بازار کنترل شد و در ماه رمضان نیز کمبود تحم مرغ نداریم و همه نیازها را در داخل استان تامین خواهیم کرد.

حجت مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی استان قزوین هم از افزایش قیمت نهاده ها و خوراک دام ابراز نگرانی کرد و خواستار کمک دولت برای تامین تسهیلات ارزان قیمت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار