استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت:محله محور بودن مهم ترین شاخص های اصلی اجتماعی کردن پیشگیری و مبارزه با معضلات اجتماعی مواد مخدر است.
کد خبر: ۶۰۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 21 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،"عبدالمحمد زاهدی" ساعتی پیش در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید براین امر ادامه داد: منظور از اجتماعی شدن این است که مردم یک جامعه درمواجهه با مسایل به تفاهم و دغدغه مشترک برسند و در راستای حل معضلات و مشکلات اجتماعی دولتمردان را مشارکت و همراهی کنند.

 
استاندار قزوین جلب مشارکت و همراهی مردم را یکی از شیوه های مهم حل مشکلات و معضلات اجتماعی اعلام کرد  که در صورت شکل گیری آن این امر آسانتر خواهد شد. 


وی تاکید کرد: در طرح های محله محور می توان با ارتباط مستقیم با افراد مورد اعتماد مردم مانند بهورزان، روحانیون محلات و.. برای کنترل مسایل و معضلات اجتماعی راههای مناسبی را برگزید زیرا این افراد به ساکنان محله ها اعتماد بیشتری دارند.


زاهدی در ادامه سخنان خود افزود: با هماهنگی، مشارکت و تقسیم کار بین شورای مبارزه با مواد مخدر و شورای اجتماعی می بایست در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان  شیوه ی واحدی برنامه ریزی و اجرایی شود.


استاندار قزوین، بیان کرد:می توان با شناسایی نیازهای مهارتی معتادان را به سازمان فنی و حرفه ای معرفی کرد تا مشکل اشتغال آنان حل شود.
در این جلسه اعضای شورا به ارایه نظرات و پیشنهاد هایی در راستای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در استان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار