مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین :
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد: مرحله شهرستانی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در سه شهرستان استان قزوین برگزار شد که از ۵۴۷ نفر شرکت‌کننده ۷۳ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.
کد خبر: ۶۰۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 21 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت‌الاسلام‌ غلامرضا عادل، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در سه شهرستان استان قزوین با حضور ۵۴۷ شرکت کننده برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن کریم، ترتیل، اذان و دعاخوانی شرکت کرده بودند، اعلام کرد: در پایان این مرحله از شهرستان البرز ۳۱ نفر، بوئین‌زهرا ۲۴ نفر و تاکستان نیز ۱۸ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: در شهرستان قزوین نیز تعداد افراد ثبت‌نام کننده رشد ۱۲ درصدی داشته است که خواهران و برادران به ترتیب در ۱۱ و ۱۲ تیرماه در امامزاده حسین (ع) به رقابت می پردازند.

وی تصریح کرد: در شهرستان آبیک نیز تعداد شرکت‌کنندگان رشد ۷ درصدی داشته است که خواهران و برادران در فرهنگسرای باران به ترتیب در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه رقابت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌ عادل در پایان یادآور شد: بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات افراد راه‌یافته به مرحله استانی در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی بایستی در آزمون کتبی معارف شرکت کنند که در صورت عدم حضور در این مرحله حذف خواهند شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، منابع آزمون و شیوه‌نامه اجرایی مسابقات در سایت www.quraniran.ir بارگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار