مدير كل ورزش و جوانان يزد:
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: بودجه تخصیص يافته به 47 هیات‌ ورزشی استان در سال 1396 نسبت به سال قبل از آن تا پنج برابر افزایش یافت که نشان‌دهنده توجه دولت به گسترش ورزش و اهمیت به برنامه هیات‌های زیر پوشش است.
کد خبر: ۶۰۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 21 May 2018

به گزارش تابناک يزد، «مسعود شریعتی» در همایش مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان، هیات‌ها و سازمان‌های مردم نهاد یزد، افزود: هیات‌های ورزشی بازوی قوی و نقش اساسی در سازماندهی ورزشکاران دارد و تقویت آنها موجب ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است. 

وی با اشاره به این که به رغم محدویت‌های مالی‌، دولت عنایت خوبی به هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد دارد، بر پیگیری جذب اعتبارات غیردولتی برای ارتقا و گسترش برنامه‌ها و جذب مخاطبان بیشتر به خصوص همگانی کردن تمام رشته‌ها تاکید کرد. 

بنا به گزارش ايسنا - منطقه يزد، این مسئول به اهمیت و کارکرد روابط عمومی در هیات‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد و ادارات ورزش و جوانان اشاره و بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و علم روز نسبت به انعکاس اخبار و فرهنگ‌سازی ورزش اقدام کنند. 

شریعتی با بیان این که به برکت نظام اسلامی و سیاست‌های دولت در حوزه ورزش کارهای بسیار خوبی در استان در سال‌های گذشته با همت و همراهی تمام مسئولان، دستگاه‌ها و جامعه هدف انجام گرفته بر اطلاع‌رسانی به موقع، سریع و جامع تاکید کرد. 

وي به برخی افتخارات ورزش استان در سال گذشته اشاره كرد و گفت: هم‌اکنون افزون بر 80 تیم استان در رشته‌های مختلف در لیگ‌های کشوری حضور دارند و در این مدت 155 نفر به تیم‌های ملی دعوت شدند. 

شریعتی گفت: کسب 69 مدال جهانی و بین‌المللی توسط ورزشکاران استان و همچنین کسب رتبه‌های برتر مسابقات و هیات ورزشی در کشور از دیگر افتخارات ورزش یزد است که به دست آمده است. 

وی به فعالیت 435 باشگاه فرهنگی ورزشی در استان خبر داد که از این تعداد 10 باشگاه نسبت به دیگران فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در بخش‌های مختلف را انجام می‌دهند. 

«محمود حاجی حسینی» مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد نيز در این همایش گفت: روابط عمومی هیات‌های ورزشی در سال 1396 فعالیت‌های بسیار خوبی را برای فرهنگ‌سازی ورزش ، انعکاس عملکرد در رسانه‌ها و حضور در دوره‌های آموزشی انجام دادند. 

وي افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی، جلسات هم اندیشی، توجه به مسائل فرهنگی، همکاری در تجهیز روابط عمومی‌ها، ارتباط با رسانه‌های گروهی و تقویت آن امسال پیگیری می‌شود. 

در این نشست همچنین تعدادی از مسئولان روابط عمومی هیات‌ها، ادارات ورزش و جوانان و سازمان‌های مردم نهاد به طرح دیدگاه‌های خود برای گسترش برنامه‌ها، همگانی کردن رشته‌های ورزشی، توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی و تجهیز روابط عمومی‌ها به امکانات تاکید کردند.

در پایان از «رضا نارگانی»، «حمیدرضا شیر» و «ناصر آبیاری» مسئولان سابق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هم تجلیل شد و هدایایی از سوی باشگاه پیشگامان کویر یزد به شرکت‌کنندگان در این نشست اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار