مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: از ابتدای طرح بهین یاب تاکنون ۳۱۶ فعال بخش کشاورزی در استان موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید (یهین یاب) شده اند.
کد خبر: ۶۰۸۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 21 May 2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،علیرضا برخی با اعلام این خبر افزود: مجموع تسهیلات ارایه شده به این متقاضیان بیش از  ۸۷۶ میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به این متقاضیان با ۱۶۲ فقره به میزان ۴۶۴ میلیارد ریال مربوط به بانک کشاورزی بوده است.

مدیرامور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: بانک های ملی و صادرات به ترتیب با پرداخت ۶۲ فقره به میزان ۸۸ میلیارد ریال و ۲۱ فقره به میزان ۵۶ میلیارد ریال در ردیف های بعدی قرار دارند.

برخی به تسهیلات ارایه شده به فعالان کشاورزی استان به تفکیک شهرستان ها نیز اشاره کرد و گفت: از حیث تعداد کشاورزان بوئین زهرایی با دریافت ۱۳۸ فقره وام به میزان ۲۵۲ میلیارد ریال رتبه نخست استان را از آن خود دارند.

وی ادامه داد: به لحاظ میزان دریافت نیز کشاورزان شهرستان قزوین با ۳۱۲ میلیارد ریال که مربوط به ۹۰ فقره تسهیلات است در جایگاه نخست قرار دارند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: میزان تسهیلات پرداختی رونق تولید به کشاورزان دیگر شهرستان های استان شامل تاکستان ۱۸۰ میلیارد ریال، آبیک ۱۱ میلیارد ریال، البرز ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آوج نیز ۹ میلیارد ریال بوده است.

استان قزوین دارای بیش از ۸۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در حوزه های زارعت، باغبانی، دام و طیور، صنایع تبدیلی، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار