در رده سني اميد صورت گرفت
بازيكن مستعد فوتسال قم از سوي كادر فني تيم زير 20 سال كشورمان براي حضور در اردوي آماده‌سازي تيم اعزامي ايران به رقابت‌هاي المپيك 2018 دعوت شد.
کد خبر: ۶۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 21 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، بازیکنی که از رده‌های سنی پایه زیر نظر مربیان استعدادیاب فوتسال قم پرورش یافته و در مسابقات لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های قم نبوغ و استعداد تکنیکی خود را به نمایش گذاشته، اکنون نماینده فوتسالیست‌های نخبه قم در تیم ملی امید ایران و در راه کسب آمادگی حضور در بازی‌های المپیک است.

تیم فوتسال زیر 20 سال ایران که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک 2019 جهان آماده می‌کند بعد از بازگشت از اردوی آماده‌سازی خود در کشور ایتالیا، از امروز به اردوی جدید رفته تا بیش از پیش برای رویارویی با حریفان خود مهیا شود.

تیم ملی ایران که با هدایت ملی‌پوش اسبق و سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی 2012 فوتسال یعنی علی صانعی در سال گذشته موفق به کسب مقام قهرمانی قاره کهن نیز شده، اردوی خود را از امروز در مرکز ملی فوتبال با حضور 21 بازیکن برگزار می‌کند.

تمرینات تیم ملی امید زیر 20 سال با حضور بازیکنانی از استان‌های مرکز، اصفهان، تهران، ایلام، خراسان‌رضوی، کردستان، آذربایجان شرقی، قم، ، قزوین، آذربایجان غربی، مازندران، لرستان و خوزستان برگزار می‌شود تا این تیم در ادامه روند آماده‌سازی خود در یک تورنمنت نیز شرکت کند.

21 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتسال المپیک ایران ابتدا در معاینات پزشکی شرکت می‌کنند و سپس به تمرین می‌پردازند، در حالی که اصفهان، تهران و ایلام هر کدام با سه بازیکن دارای بیشترین سهمیه در اردوی این تیم هستند و از قم محمدجعفر گل همانند اردوهای قبل در کنار دیگر ملی‌پوشان حضور دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار