استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: مهمترین راه حفظ انقلاب و نظام افزایش سطح رضایتمندی مردم است و اگر آنان نباشند ریاست، نظام و انقلابی نیز باقی نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۰۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 22 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای اداری بخش ضیاء آباد که در بخشداری این شهر برگزار شد، افزود: میراثی به عنوان انقلاب اسلامی از امام و شهدا به دست ما رسیده و باید تمامی مدیران و مسئولان تلاش کنند تا این نظام و انقلاب در اوج عزت و سربلندی باقی بماند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها هیچگاه دائمی نبوده و مسئولان باید خدمت به مردم را سرلوحه وظایف خود بدانند، ادامه داد: مردم حق دارند سئوال ها و درخواست خود را مطرح کنند و مسئولان نیز باید خود را در هر شرایطی پاسخگو بدانند.


به گفته وی، همه ما موظفیم تا ضمن حفظ کرامت مردم، برای رفع مشکل آنان در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی اقدام کنیم.


زاهدی خطاب به مدیران تصریح کرد: وقتی پشت میز مدیریت می نشینیم در خدمت رسانی به مردم و پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع ،چپ و راست،اصلاح طلب و اصولگرا نباید برای ما فرقی داشته باشد.


استاندار قزوین در ادامه موضوع مشکل آب را در سطح ملی دانست و اضافه کرد: کارگروه سازگاری با کم آبی در کشور برای رفع معضل یاد شده، تشکیل شده ضمن آنکه با تغییرات اقلیمی صورت گرفته و سدسازی های صورت گرفته در کشورهای ترکیه و عراق باید کمی آبی را جدی گرفته و برای سازگاری با آن اقدام کرد.


زاهدی به کاهش 20 درصدی نزولات آسمانی این استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم و مسئولان مشکل کم آبی را حل کنیم زیرا بدون اراده و همت مردم در اجرای سیاست ها موفق نخواهیم بود.


وی اضافه کرد: بدترین معضل برای یک کشور دروغگویی مسئولان آن به مردم است و برای جلوگیری از این مساله باید تا به کاری اطمینان حاصل نکنیم، وعده انجام آن را ندهیم.


استاندار قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به اضلاع مثلث آمریکا، اسرائیل و کشورهای عربی در جهت دشمنی با ایران و ایجاد یک منطقه پر تنش در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: در چنین وضعیتی همه باید تلاش کنیم تا کشورمان همچنان قدرت برتر منطقه باقی بماند.


زاهدی، مهمترین نیاز امروز جامعه را ایجاد وحدت در جامعه دانست و افزود:انقلاب مال همه است نه مال اصلاح طلب هاست و نه مال اصولگراها است.


استاندار گفت: باید باور کنیم که دیپلماسی عرصه بسیار دشواری است که در آن ایران توانست ضمن مذاکره با چند کشور ابرقدرت،سایه جنگ را از سر ایران دفع کند و پرونده ایران را از ذیل فصل هفت شورای امنیت سازمان ملل خارج کند و این اولین باری است که در سطح دنیا اتفاق می افتد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
البته مردم خاص نه عام !!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار