مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری جزء و ترتیل خوانی قرآن کریم در سطح امامزادگان استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 23 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حجت الاسلام غلامرضا عادل بیان کرد: در قالب طرح ضیافت الهی، جزء و ترتیل خوانی قرآن کریم در سطح امامزادگان استان قزوین برپا می شود.

 وی افزود: این سازمان همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به منظور ارتقای سطح معرفتی و معارفی و ایجاد فضاهای معنوی خاص، محفل انس با قرآن کریم را در امامزاده های استان برگزار می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: به موجب این طرح تعدادی از مبلغان دینی در این مکان های مقدس مستقر می شوند، روحانیون اعزامی در بخش های سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت، بیان احکام و حضور در خیمه های معرفت فعالیت خواهند داشت.

وی در ادامه به برپایی خیمه های معرفت اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان همانند سال های گذشته، خیمه های معرفت با موضوع مشاوره خانواده و ازدواج، تربیت کودکان و غرفه کودک و نوجوان در امامزاده های شاخص استان برپا می شود.

 حجت الاسلام عادل اضافه کرد: جلسات تفسیر قرآن، جزء و ترتیل خوانی، افطار دهی در برخ امامزاده‌ ها و پاسخ‌ به مسائل دینی و مذهبی مردم روزه ‌دار از دیگر برنامه های طرح ضیافت الهی به شمار می رود.

 وی خاطر نشان کرد: مهم ترین هدف از برگزاری این برنامه ها تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورها و اعتقادات، ایجاد کردن فضای معنوی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و ترویج مفاهیم قرآنی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار