هاشم شیرازیان
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از اعلام فراخوان ششمین دوره طرح ملی «کوثر رسالت» که به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل برگزار می شود، خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 23 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: فراخوان ششمین دوره طرح ملی کوثر رسالت در راستای بزرگداشت مقام شامخ و شخصیت بی نظیر و عظیم الشأن حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اطلاع رسانی شد.

وی با بیان اینکه این طرح به همت کانون فرهنگی و هنری فجر نور مسجد حضرت رقیه (سلام الله علیها) شهرستان اردبیل و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل اجرایی می شود، موضوعات آن را حضرت زهرا (سلام الله علیها) الگوی کامل زن طراز انقلاب اسلامی، ابعاد مختلف شخصیت، سبک زندگی و حیات طیبه حضرت زهرا (سلام الله علیها) (از ولادت تا شهادت) معرفی کرد.

شیرازیان، مباحث تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوران زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها)، شخصیت، کرامت زن و حجاب و عفاف فاطمی در فرهنگ و معارف اسلام، آرا و اندیشه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون انقلابی گری و تمایز آن با سایر انقلابی نمایی ها، انقلابی گری در سیره و زندگانی حضرت زهرا(سلام الله علیها)، نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی را به دیگر موضوعات این فراخوان افزود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، بیان کرد: این طرح در دو بخش مسابقه بزرگ گفته ها و نکته ها ویژه رده سنی ١٣ تا ١٨ سال و بخش مسابقه اینفوگرافی ویژه رده سنی ١٩ تا ٢٩ سال برگزار می شود که علاقه مندان می توانند آثار خود را تا پایان مرداد ماه سال جاری به آدرس دبیرخانه طرح واقع در اردبیل – خیابان شهید بنامعلی محمدزاده جنب پل یعقوبیه - به طرف چهارراه آبروان- پلاک ٢٣٠ کدپستی: ٥٦١٣٧١٧٨٣٦ ارسال کنند.

لازم به ذکر است؛ در فراخوان این طرح پایگاه اطلاع رسانی رسمی کانون های مساجد به آدرس www.javananemasajed.ir برای کسب اطلاعات بیشتر به علاقه مندان شرکت در این برنامه فرهنگی معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار