عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در جلسه بررسی مشکلات اهالی مشعلدار :
با متخلفین و اتباع خارجی غیر مجاز در استان برخورد قانونی قاطع صورت می پذیرد
کد خبر: ۶۱۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ 26 May 2018

به گزارش تابناک قزوین،جلسه بررسی مشکلات اهالی ناحیه منفصل شهری مشعلدار با حضور مهندس  فرخزاد معاون امور عمرانی استانداری قزوین، عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، ، صفری شهردار قزوین ، داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مسئولین برگزار شد.

در این دیدار که به دعوت اهالی ناحیه منفصل شهری مشعلدار و پیرو جلسه بررسی حضور اتباع خارجی در دفتر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین برگزار گردید اهالی مشعلدار و شورایاران به بیان مشکلات و معضلات مشعلدار پرداختند و ضمن تقدیر از زحمات اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری قزوین یکی از مشکلات ناحیه منفصل شهری مشعلدار را حضور بی رویه اتباع خارجی در منطقه بیان داشتند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

در ادامه عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین ضمن قدردانی از انعقاد جلسه بیان داشت امروز کشور جمهوری اسلامی ایران  یکی از بزرگترین میزبانان جمعیت پناهنده  پذیر دنیا در ارائه خدمات به اتباع خارجی خصوصا اتباع کشور افغانستان زبانزد خاص و عام در جوامع بین المللی بوده و مطابق آموزه های دین مبین اسلام پایبند به اصول میهمان نوازی از آنان است.

عشایری خاطر نشان کرد: پناهندگان و اتباع خارجی مجاز مطابق قوانین بین المللی اجازه حضور در مناطق مجاز به منظور سکونت ، اشتغال ، تحصیل و ... را دارند و خدمات همسانی همانند هموطنان ایرانی به آنان ارائه می شود که این موضوع در سالهای گذشته در کشور و استان مشهود بوده است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بزرگترین معضل اتباع خارجی در کشور را حضور اتباع خارجی غیر مجاز دانست و افزود تمامی مسئولین و مردم بایستی در راستای مقابله با اتباع خارجی کمر همت بسته تا مشکلات مطروحه در این موضوع مرتفع گردد تا اتباع خارجی غیر مجاز مطابق قوانین دستگیر و از کشور طرد گردند

عشایری افزود: ارائه کلیه خدمات در کشور به اتباع غیر مجاز ممنوع بوده و از همشهریان گرامی و اهالی محترم مشعلدار تقاضا دارم تا درخصوص اجاره منزل مسکونی، زمین های کشاورزی و خرید و فروش اموال منقول و غیر منقول بدون مجوز استانداری خودداری نمایند

همچنین مشاورین املاک موظف به دریافت استعلام به منظور انعقاد هرگونه قرار داد اجاره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین بوده و در صورت تحلف با آنها برخورد قانونی صورت می پذیرد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: پیگیر مسائل مطروحه خواهیم بود تا با ساماندهی اتباع خارجی در نواحی مختلف استان موجبات رضایت همشهریان گرانقدر را فراهم آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار