استاندار قزوین:
استاندار قزوین موضع گیری ها در حوزه آب به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند/هیچ گونه تبعیض، تساهل و تسامح و پارتی بازی دربرخورد با چاه های غیرمجاز پذیرفته نیست.
کد خبر: ۶۱۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 27 May 2018

موضع گیری ها در حوزه آب به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکند

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمدزاهدی در جلسه ستاد مدیریت بحران آب استان که در استانداری برگزار شد اظهار کرد:خشکسالی یک واقعیتی است که از سال ها پیش در کشور مطرح شده و محدود به استان قزوین نیست.


وی افزود: مساله کم آبی باید به گونه ای ساماندهی و مدیریت شود که از یک طرف این عنصر حیاتی بعنوان منابع ملی و متعلق به نسل های امروز و آینده به خوبی حفاظت و حراست شود و از طرف دیگر به تولید ملی و اشتغال لطمه ای وارد نشود و کشاورزان بتوانند با یک مدیریت صحیح و علمی نقش و وظیفه ملی خود را به درستی ایفا کنند.


به گفته استاندار، در ساماندهی و مدیریت آب باید عدالت را رعایت کرده و از هرگونه تساهل و تسامح در این خصوص پرهیز و اجتناب شود.


وی بیان کرد: هیچ گونه پارتی بازی در این حوزه نباید وجود داشته باشد و زمانیکه مردم احساس تبعیض کنند به هیچ وجه مدیران مربوطه را نخواهند بخشید و کوتاه نخواهند آمد.


استاندارتصریح کرد: مدیریت افکار عمومی، اطلاع رسانی و موضع گیری در حوزه آب باید به گونه ای باشد که ایجاد تنش نکندو اشخاص و مسئولان از هرگونه نگاه سیاسی،جناحی و تنش آفرین در این زمینه خودداری کنند.


زاهدی در پایان بر نصب کنتور هوشمنمد بر روی چاه های کشاورزی و توسعه آبیاری به شیوه های مدرن تاکید کرد.
گفتنی است در این جلسه مدیران و متولیان آب استان ،تشکل های آب بران و جمعی از مدیران و فرمانداران به ارائه گزارش، بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار