مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: طرح هدیه آسمانی در 10بوستان قم در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 28 May 2018

به گزارش تابناک قم، مجید رفیعی با اشاره به طرح هدیه آسمانی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان یک سری فعالیت های متنوع فرهنگی در بوستان های سطح شهر به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و با همکاری موسسه فرهنگی تبلیغی ثامن برگزار می‌شود و این ایستگاه های فرهنگی تا عید سعید فطر برقرار است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به بوستان های اجرای طرح هدیه آسمانی، گفت: این طرح در بوستان های امام رضا(ع) ، علوی، شهروند، 22 بهمن، هاشمی، مهدی(عج)، بنیادی، شهریار ، نرگس و بوستان صبا اجرا می شود و در شب های ماه مبارک رمضان میزبان شهروندان و مجاوران حضرت معصومه(س) هستند.

وی با اشاره به همکاری این سازمان با موسسه فرهنگی تبلیغی ثامن، افزود: تلاش شده است با همکاری در برگزاری این طرح، از ساعت های تفریحی خانواده ها در شب های معنوی ماه مبارک رمضان که در این بوستان ها حضور دارند برای توسعه و ترویج و ارتقاء مفاهیم فرهنگی و معنوی افراد استفاده لازم صورت گیرد.

رفیعی با اشاره به حضور مردم در این برنامه ها و استفاده از محتوای آن‌ها، بیان کرد: این بهره مندی شهروندان از محتوای فرهنگی همراه با نشاط ، جذابیت ، تفریح و شادی است؛ در این بوستان ها نماز جماعت برپا می‌شود و فضای بوستان ها با عطر اذان، نماز و قرآن معطر می‌شود که این برنامه یکی از اثرگذارترین برنامه های شب های ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به قرائت یک جزء از قرآن در این شب ها توسط مردم در بوستان‌ها، عنوان کرد: برای سنین خردسال و کودک هم در این بوستان های برنامه های جذابی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به حضور روانشناس در این غرفه ها، گفت: در این غرفه ها روانشانسی حضور دارد که از نوع رنگ آمیزی‌ها و نوع رنگ‌ها رمزگشایی می‌کند و همچنین روانشناسان متخصص اسلام شناس که تخصص روانشناسی دارند هم در این بوستان ها مستقر هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار