معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار :
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: توسعه و ساماندهی زمین های اطراف و مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین (ع) مساله ای ضروری و یکی از اصلی ترین الویت ها باید باشد.
کد خبر: ۶۱۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 29 May 2018

محیط اطراف امامزاده حسین (ع) قزوین،ساماندهی شود

به گزارش تابناک قزوین،"علی فرخزاد" در کارگروه ساماندهی امامزاده حسین (ع) افزود: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته و تخصیص بودجه 150 میلیارد ریالی دستگاه های مربوط تا سه ماه دیگر کار تملک واحدهای مسکونی اطراف این بقعه به پایان برسد.
وی با اشاره به توقف عملیات این پروژه، اظهار کرد:بازنگری کلی این طرح با نظر مثبت میراث فرهنگی و گردشگری باید در دستور کار قرار گرفته و هیچ دستگاهی حق اعمال خودسرانه را ندارد.


فرخزاد، مناسب سازی واحد های تخریب شده در محله دباغان و بهینه سازی شرایط زندگی را یکی از اصلی ترین الویت های این کارگروه دانست و افزود: مردم محلات یاد شده با توجه به وضعیت کنونی مورد اذیت و آزار قرار گرفته و از آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز در امان نیستند.


وی با اشاره محدودیت زمانی در اجرای این پروژه، گفت: متاسفانه از مرداد ماه سال گذشته هیچ اقدام عملی در جهت بهسازی و پیشرفت این طرح صورت نگرفته اما امیدواریم با تملک 94واحد مسکونی باقیمانده، عملیات اجرایی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار