مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم از برگزاری نخستین دوره آموزشی «الفبای هنر» در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 29 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،قاسم بابایی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ایام تابستان و لزوم توجه به اوقات فراغت جوانان و توجه به مبحث آموزش در هنر این دوره آموزشی از سوی سازمان بسیج هنرمندان قم برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم افزود: یکی از دغدغه‌های ما در مقوله هنر، آموزش و ارتقاء سطح کیفی هنرمندان و علاقه مندان به هنر در رشته‌های مختلف است تا از این طریق شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای هنری استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره، مبانی شعر، مبانی داستان نویسی و فیلمنامه نویسی، مبانی موسیقی، نگارگری، نقاشی، خوشنویسی، بازیگری، تصویربرداری، صدابرداری و عکاسی توسط اساتید مطرح و برجسته هنری استان قم آموزش داده می‌شود.

بابایی درخصوص ثبت نام در این دوره‌ها بیان کرد: از آنجایی که ظرفیت کلاس‌ها محدود است، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند و مهلت ثبت نام نیز تا 31خردادماه است.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم عنوان کرد: هزینه شرکت در این دوره‌ها در مقایسه با دوره‌های آموزشی دیگر بسیار کمتر بوده و برای تمام بسیجیان استان نیز تخفیف ویژه در نظر گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: زمان و مکان برگزاری کلاس‌ها پس از ثبت نام و اعلام حضور شرکت کنندگان اعلام می‌شود و هم چنین تعداد جلسات هر کلاس بستگی به نظر استاد هر رشته دارد.

بابایی اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره آموزشی، می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان قم واقع در خیابان عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات، ساختمان 9دی طبقه اول مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537788939 تماس حاصل فرمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار