رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: دوره آموزشی الفبای هنر در ۱۱ رشته هنری به همت سازمان بسیج هنرمندان قم برای علاقه مندان به هنر در تابستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸ 31 May 2018

به گزارش تابناک قم،قاسم بابایی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی الفبای هنر اظهار داشت: دوره آموزشی الفبای هنر در 11 رشته برای علاقه مندان به هنر در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره آموزشی در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، مبانی شعر، مبانی داستان نویسی، فیلم نامه نویسی، موسیقی، فیلم برداری، صدابرداری، بازیگری، عکاسی و نگارگری برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط سازمان بسیج هنرمندان استان قرار است دوره آموزشی الفبای هنر با حضور اساتید صاحب نام و برجسته برگزار می‌شود.

بابایی عنوان کرد: مهلت ثبت نام دوره آموزشی الفبای هنر تا 31 خرداد و زمان برگزاری آن تابستان است، با توجه به ظرفیت موجود اعلام برنامه‌های کلاس در آینده اعلام می‌شود و باتوجه به ظرفیت محدود اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

وی عنوان کرد: هزینه کلاس‌ها نسبت به مراکز دیگر بسیار کمتر است و همچنین برای بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد: زمان و مکان دوره‌های آموزشی الفبای هنر با توجه به ثبت نام و تعداد افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند مشخص می‌شود.

بابایی خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره هنری می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان استان واقع در خیابان 75 متری عمار یاسر بلوار تعاون، مجتمع ادارات ساختمان 9 دی طبقه نخست مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02537788939 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار