معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین :
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: پیش بینی می شود 10 هزار میهمان در کنگره سه هزار شهید استان شرکت کنند که انجام این کار نیازمند برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه ها برای مدیریت آن است.
کد خبر: ۶۱۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 31 May 2018

کنگره

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی عصر چهارشنبه در ستاد برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، افزود: کمیته پشتیبانی از کنگره سه هزار شهید استان با چهار بخش حمل و نقل، اسکان، پذیرایی و تامین منابع مالی با مسئولیت استانداری و سازمان های اتوبوسرانی، اقتصاد و امور دارایی، صنعت و معدن، برنامه و بودجه و سپاه صاحب الامر تدارک دیده شده است.
رئیس کمیته پشتیبانی کنگره سه هزار شهید استان قزوین ادامه داد: محل برگزاری این کنگره نمایشگاه بین المللی است که از یک هفته قبل دستاوردها و توانمندی های نظامی و فنی کشور در آن برپا خواهد شد.

به گفته وی، با توجه به تعداد میهمانان باید از ظرفیت مالی، خودرویی و اسکان تمامی اداره ها در آن استفاده و همه دستگاه ها نیز ملزم به همکاری خواهند بود.


حبیبی با اشاره به اینکه کنگره سه هزار شهید استان از اعتبار خاص و ردیف مالی برخوردار نبوده و باید رعایت انضباط مالی منابع در آن لحاظ شود، افزود: مسئولان کمیته ها نهایت صرفه جویی و دقت را در برگزاری این مراسم به عمل آورده و در عین حال نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری باشکوه آن به کار ببندند.


وی در پایان، کنگره سه هزار شهید استان را بزرگترین رخداد فرهنگی استان دانست که اقدامات لازم برای آگاه سازی مردم باید در آن لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این نشست اظهار کرد: در کمیته فضاسازی این رویداد با بازنگری در شرح وظایف، تقسیم کار بین اعضا و حوزه ها باید با دقت تمام انجام شود.

فضاسازی این کنگره در تمامی سطح استان صورت گیرد

علی فرخزاد افزود: فضا سازی و اطلاع رسانی این کنگره علاوه بر شهر قزوین باید در سطح تمامی شهرستان ها و روستاها نیز صورت بگیرد.


به گفته وی، در این راه علاوه بر توانمندی دستگاه های دولتی از ظرفیت تشکل های مردم نهاد نیز بهره برداری لازم به عمل آید.

فرخزاد بیان کرد: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان به صورت عملی از 14 اردیبهشت ماه امسال با برگزاری همایش پیاده روی خانواده آغاز شده است.

برگزاری کنگره شهدا در آبان ماه سال جاری

وی، نصب تصاویر شهدا در اماکن عمومی، المان ها و بیلبوردها، فضاهای شهری، تاکسی ها و اتوبوس ها و نیز ایستگاه های قطار را خواستار شد و اظهار کرد:از ظرفیت جاده ها و پایگاه های پلیس راه، امداد و نجات، مکان های گردشگری و اماکن مقدس در این زمینه هم استفاده شود.


کنگره سه هزار شهید استان قزوین مهر یا آبان ماه سال جاری در قزوین برگزار می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار