امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به عدم حضور مسئولان در جلسه شورای زکات انتقاد کرد و گفت: اعضای اصلی در جلسات حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۶۱۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 31 May 2018

انتقاد آیت‌الله عابدینی به عدم حضور مسئولان در شورای زکات استان/ اعضای اصلی در جلسات حضور پیدا کنند

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای زکات استان قزوین که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین برگزار شد، با انتقاد صریح از عدم حضور مسئولان در جلسه شورای زکات اظهار کرد: شورای زکات جلسه با اهمیتی است و عدم حضور اعضای اصلی جلسه مشکل‌ساز خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر قرار است تشریفاتی و گزارشی جلسه شورای زکات را برگزار کنیم، بهتر است جلسه‌ای تشکیل نشود؛ اما اگر می‌خواهیم کار جدی انجام دهیم باید مسئولان اصلی در جلسه حضور پیدا کنند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در جلسات تصمیم‌گیری صورت می‌گیرد بنابراین حضور مسئولان ضروری است؛ اگر بخواهیم از سرمان رفع کنیم چه نیازی به تشکیل جلسه است و چرا به شما زحمت بدهیم که بیایید تا جلسه تشکیل بدهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: اگر می‌خواهیم جلسه همراه با نتایج ملموس باشد، باید جدی گرفته شود. این‌کار وظیفه دینی، شرعی و شغلی همه ماست و نمی‌شود از سرمان رفع کنیم و بگوییم نتوانستیم بیاییم.

وی تصریح کرد: اگر مسئولان نمی‌توانند در جلسه حضور پیدا کنند و عذر موجهی دارند قبل از جلسه به ما اطلاع دهند تا جلسه را به تأخیر بیندازیم تا زمانی که می‌توانند به جلسه بیایند آن را برگزار کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار