استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: برای اعتراض به وضع ظالمانه و ناعادلانه موجود و خیانت هایی که در منطقه توسط صهیونیست ها رخ می دهد همه مسلمانان باید در روز قدس به میدان بیایند و علیه بیدادگری فریاد بزنند و نفرت خود را ابراز دارند.
کد خبر: ۶۱۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 02 June 2018

محمود زمانی قمی روز جمعه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ضمن دعوت همگان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: ردپای اسرائیل به آغاز ظهور اسلام برمی گردد و خیانت و توطئه های این رژیم غاصب توسط بشریت ثبت شده است.
وی اظهار داشت: اکنون هم پیچیده ترین خیانت ها توسط این باند فاسد اتفاق می افتد ، عده ای هم که خودشان را حاکم کشورهای اسلامی می دانند در این خیانت ها شریک و با این رژیم غاصب همراه شدند.
استاندار یزد گفت: همان وظیفه ای که در سال 57 برای استقرار اصل نظام و پیروزی آن داشتیم اکنون هم برای بقای انقلاب اسلامی بر دوش ما سنگین تر شده است.
استاندار یزد ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: 15 خرداد سرآغاز انقلاب تابناک اسلامی و نقطه عطفی بزرگ در تاریخ ایران علیه استبداد داخلی و استعمار خارجی بود.
وی اظهار کرد: همچنین 15خرداد روزی بود که جرقه اصلی انقلاب اسلامی زده شد و در 22 بهمن 57 این انقلاب به پیروزی رسید و در حقیقت هدف های بزرگ ملت ایران که در طول یک قرن گذشته برای استقرار حاکمیت مردم با رعایت اصول دین دنبال می شد به وقوع پیوست.
در این نشست در زمینه توزیع اعتبارات هزینه ای دستگاههای اجرایی و اعتبارات تملک دارایی ها بحث و تبادل نظر شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار