رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه ۸۰ درصد اعتبار استان همدان ابلاغ شده است، گفت: سهم مالیات و درآمد‌های همدان امسال ۶۸۶ میلیارد تومان تعیین شد که از افزایش ۵ درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۶۱۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷ 02 June 2018
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه ۸۰ درصد اعتبار استان همدان ابلاغ شده است گفت: سهم مالیات و درآمد‌های همدان امسال ۶۸۶ میلیارد تومان تعیین شد که از افزایش ۵ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش تسنیم، سید اسکندر صیدایی در شورای برنامه ریزی استان همدان اظهار داشت: در مورد حقوق و مزایا هیچ گونه نگرانی نداشت باشید، ریالی از حقوق هیچ کارکنی در هیچ مجموعه‌ای باقی نمی‌ماند و سال گذشته عددی برای حقوق پیش بینی شده بود و در این بخش با اعتبارات قوی و مستدل جای نگرانی نیست و بر اساس قانونمندی‌ها ابلاغ می‌شود با ضریب ۶ درصد توزیع شده است و کم و زیاد شدن آن را تا پایان ماه اعلام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: باید به قانون‌های فرادستی توجه کنیم و در این راستا نمی‌توانیم بندی را مصوب کنیم که با قانون مغایرت داشته باشد و باید ضوابط اجرایی بودجه و سایر موارد را در نظر بگیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان با بیان اینکه در دستور العمل بودجه تخصیص بودجه بریا پروژه‌های نیمه تمام اقتصاد مقاومتی باید در اولویت قرار گیرد گفت: همچنین در دستور العمل آمده است که از خرید کالا‌های خارجی که مشابه ایرانی دارد خودداری شود.

صیدایی افزود: در یک درصد اعتبارات پژوهشی شورا اختیار دارد تا یک درصد به صورت سرجمع از اعتبارات کسر کند.

۸۳ شاخص برای توزیع اعتبارات هزینه‌ای پیش بینی شده است

وی با بیان اینکه ۸۳ شاخص برای توزیع اعتبارات هزینه‌ای پیش بینی شده است گفت: این موارد از ماموریت‌ها، تعداد خودرو‌های ادرات، هزینه‌های اینترنت، آموزش، حق لباس و ... را در بر می‌گیرد که متناسب با این شاخص‌ها شرایط هر اداره متفاوت است و به همین سبب در اعتبارات هزینه‌ای تمامی دستگاه‌ها افزایش اعتبار را با لحاظ شرایط دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان بیان کرد: استراتژی توسعه استان در بحث گردشگری است که پروژه‌های این حوزه را علاوه بر پروژه‌های مربوط به نامگذاری سال باید در اولویت قرار دهیم.

صیدایی گفت: سهم درآمدی که استان باید از محل مالیات و سایر اقلام درآمدی کسب و به خزانه دولت واریز کند امسال ۵ درصد نسبت به درآمد‌های سال ۹۶ باید افزایش یابد.

وی اعلام کرد: ۶۸۶ میلیارد تومان در سال ۹۷ در سطح استان باید کسب شود که ۸۵ درصد آن مالیات است. سهم درآمدی تک تک دستگاه‌ها مشخص است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان تصریح کرد: ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان منابع اعتباری استان از سه درصد درآمد نفت و گاز است و در قانون متوازن ۱۸۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار توازن داریم که بر اساس قانون باید به مناطق، شهرستان‌ها و پروژه‌هایی که زیر میانگین هستند تخصیص یابد.

صیدایی تصریح کرد: امسال در بخش اعتبارات تملک و دارایی به میزان ۶۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون اعتبار داریم که باید توزیع شود و مجموع استانی این سه مورد ۳۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که باید بین شهرستان‌ها توزیع شود.

وی گفت: ۲۰ میلیارد تومان اعتبارات استانی، ۵.۳ اعتبارات نفت و گاز و ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات متوازن برای پروژه‌های ماهیت استانی قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان تصریح کرد: ۸۰ درصد اعتبار استان همدان ابلاغ شده است در صورتی که تا پایان سال قبل تنها ۵۰ درصد اعتبارات ابلاغ می‌شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار