نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسوولان گفت: بر اساس زور، فشار سیاسی، فشار محلی و فشار مسوولان بودجه را جابجا نکنید؛ حق هر کجا را به آنجا بدهید، باید بودجه به جایی که حق است برود و فشار سیاسی روی تقسیم بودجه نباشد.
کد خبر: ۶۱۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 02 June 2018
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسوولان گفت: بر اساس زور، فشار سیاسی، فشار محلی و فشار مسوولان بودجه را جابجا نکنید؛ حق هر کجا را به آنجا بدهید، باید بودجه به جایی که حق است برود و فشار سیاسی روی تقسیم بودجه نباشد.

به گزارش فارس، امیر خجسته اظهار کرد: بودجه استان‌ها در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در همین راستا بودجه شهرستان‌ها نیز تعیین شده است.

وی به بودجه استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: کل بودجه استان در سال جاری ۳۱۷ میلیارد تومان تعیین شده که بر اساس جمعیت و شاخص‌ها، بودجه در شهرستان‌ها تقسیم می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بودجه عمرانی شهرستان همدان در سال جاری ۵۵ میلیارد تومان است و در سایر شهرستان‌ها نیز بودجه متناسب با شرایط خاص خود اختصاص می‌یابد.

سال گذشته تا پایان سال ۵۰ درصد بودجه تخصیص یافت

وی با تأکید بر اینکه ۸۰ درصد بودجه سال تخصیص داده شده است، افزود: یکی از محاسن کار ا. این است که این میزان بودجه، ابتدای سال تخصیص یافته است؛ سال گذشته نیز تا پایان سال ۵۰ درصد بودجه تخصیص یافت.

خجسته در ادامه تصریح کرد: تخصیص بودجه در ابتدای سال از ویژگی‌های مثبت این فصل بودجه‌ریزی است که در مناطق سردسیر صورت می‌گیرد، در همین راستا بودجه‌ها تقسیم و عملیات‌های عمرانی قبل از آغاز فصل سرما شروع شود.

وی با بیان اینکه در بودجه‌های تقسیم شده شهرستانی، ابتدا بودجه عمرانی تعیین می‌شود، ادامه داد: ۵۵ میلیارد تومان بودجه شهرستان همدان نیز بودجه عمرانی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه ملی و استانی، خاطرنشان کرد: تحقق بودجه ملی را باید در وزارتخانه‌ها پیگیری کنیم.

۸۵ درصد بودجه‌های عمرانی در وزارتخانه‌هاست/ ابلاغ ۳۵ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌کاره

وی با تأکید بر اینکه ۸۵ درصد بودجه‌های عمرانی در وزارتخانه‌هاست که باید با پیگیری‌های لازم جذب شود، یادآور شد: مجمع نمایندگان استان و دو نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص پیگیری می‌کنند و بودجه خوبی نیز ارائه شده است.

خجسته با اشاره به ابلاغ ۳۵ میلیارد تومان بودجه عمرانی برای پروژه‌ها نیمه‌کاره، اظهار کرد: این بودجه به غیر از بودجه عمرانی ملی و استانی است.

وی در ادامه در خصوص تقسیم بودجه در شهرستان‌ها نیز گفت: تأکید کردیم بودجه شهرستا‌ن‌ها بر اساس عدالت و شاخص‌ها باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسوولان مربوطه، بیان کرد: بر اساس زور، فشار سیاسی، فشار محلی و فشار مسوولان بودجه را جابجا نکنید؛ حق هر کجا را به آنجا بدهید، باید بودجه به جایی که حق است برود و فشار سیاسی روی تقسیم بودجه نباشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار