معاون عمرانی استاندار قزوین :
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت:مجدانه تلاش می کنیم تا تبعاتی که با احداث جاده برای شرکت گوشت زیاران به وجود می آید ، به حداقل ممکن برسانیم
کد خبر: ۶۱۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 02 June 2018

تبعات احداث جاده برای شرکت گوشت زیاران را به حداقل ممکن می رسانیم

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه بررسی مشکلات شرکت مهرگستران سیمرغ زیاران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اظهار کرد: در خصوص  اعتراضات مطروحه از سوی شرکت گوشت زیاران درمورد احداث جاده در آن منطقه و با توجه به اهمیت مسآله در جلسات مختلف به این موضوع اشاراتی شده و تبادل نظراتی صورت گرفته که با ارائه راهکارهای مناسب، تبعات وارده به این شرکت به حداقل ممکن برسد.


وی افزود: شرکت در سال گذشته هزینه های زیادی متحمل شده و سرمایه گذاری های  متعددی انجام داده است که بی شک برای مجموعه استانداری مهم و قابل بررسی است و از سویی پروژه احداث جاده که در آن منطقه در حال انجام است، یک پروژه ملی و لازم الاجراست که مزایای بسیاری برای کشور دارد . 

فرخزاد تصریح کرد: مجدانه تلاش می کنیم تا با هماهنگی های لازم تمهیداتی بیاندیشیم تا تبعاتی که با احداث جاده مذکور برای شرکت گوشت زیاران به وجود می آید را به حداقل ممکن برسانیم که در این راستا همکاری دوطرف ضروری می باشد.

به گفته وی، تمهیدات اندیشیده شده همچون عایق صوتی و افزایش شیب جاده ،هزینه های زیادی به پرو|ژه وارد کرده است ، اما برای کاهش زیان به شرکت گوشت زیاران، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ، این هزینه ها را متحمل خواهد شد.


در ادامه حبیبی ، معاون امور اقتصادی استاندار بیان کرد: استانداری در جهت حمایت از شرکت مهرگستران سیمرغ زیاران، اقدامات بسیاری انجام داده است و حیات این شرکت برای مجموعه استانداری حایز اهمیت است از سویی پروژه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا نیز پروژه مهمی است و لازم است در شرایط فعلی با توجه به مطالعات و بررسی های صورت گرفته برای گوشت زیاران بین بد  و بدتر انتخابی صورت گیرد

. حبیبی گفت:باید تلاش کنیم هر دو پروژه با کمترین میزان آسیب و خسارت پیش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار