معاون عمرانی استاندار قزوین :
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: لازم است همه دستگاه ها در ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس اهتمام کنند.
کد خبر: ۶۱۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 02 June 2018

همه دستگاه ها در ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس اهتمام کنند

به گزارش تابناک قزوین،علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در نشست ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس؛ با اعلام این خبر افزود: برخی از استان ها ساخت این پروژه را دیرتر شروع کرده اند، اما اکنون به بهره برداری رسیده اند ، در قزوین در این خصوص کار اجرایی چندانی صورت نگرفته است، فلذا نیاز است تمامی دستگاههای مربوطه برای ساخت هر چه زودتر پروژه ، اهتمام بیشتری ورزند.

فرخ زاد با اشاره به اینکه شهرداری قزوین همواره در همه امور پیشگام بوده است ، تصریح کرد: شهرداری همیشه در هرجا که لازم بوده ، مساعدت کرده است و اگر دراین خصوص نیز در شهرداری نیاز به اصلاح بودجه است، پی گیری شود.


معاون امور عمرانی استاندار با مهم برشمردن اولویت بندی اجرای طرحهای پروژه، توضیح داد: با توجه به اعتبارات محدود پروژه بهتر است، اول محوطه سازی پروژه انجام گیرد که با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را خواهد داشت وی در این خصوص از مجموعه نظام مهندسی ساختمان خواستار شد که این مجموعه در طراحی سازه و محوطه سازی با بررسی  تجربیات سایر استان ها  حضور پررنگ تری یابد و در ساخت پروژه همکاری لازم را داشته باشد.


وی با بیان اینکه منطقه اجرایی پروژه یک منطقه گردشگری می باشد ، تصریح کرد: می بایست با برنامه های بازدید از آن منطقه نسبت به پیشرفت هرچه بیشتر این پروژه ، اقدام نماییم.


گفتنی است، این مجموعه در پنج هکتار در جوار شهدای گمنام بوستان فدک احداث خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار