معاون اقتصادی استاندار قزوین خبر داد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از صادرات یکصد میلیون دلار از گمرکات قزوین ظرف دوماه فروردین و اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت : براساس گزارش گمرک استان ، میزان صادرات صورت گرفته در دو ماهه اول امسال به نسبت سال گذشته از رشد 33 درصدی برخوردار است .
کد خبر: ۶۱۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 02 June 2018

رشد 33 درصدی صادرات استان قزوین نسبت به سال گذشته

به گزارش تابناک قزوین،منوچهر حبیبی ضمن قدردانی از تلاش‌های صادرکنندگان در جهت افزایش میزان صادرات استان، اظهار کرد: توسعه صادرات باید برای همه بخش‌ها و دستگاه‌ها به‌عنوان اولویت مطرح باشد و همه خدمات و منابع به این سمت هدایت شوند.


معاون استاندار قزوین، هدفگذاری یک میلیارد دلاری برای صادرات استان را از برنامه های امسال برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، دستیابی به این هدف ممکن خواهد بود و بافعال سازی بخش خصوصی می توانیم به این هدف دست یابیم.


حبیبی با اشاره به اینکه استان قزوین به لحاظ قرار گرفتن در ترافیک جمعیتی ۴۰ میلیونی و هم‌جواری با ۱۲ استان در غرب،‌ شرق و پایتخت به‌عنوان یک بارانداز ملی ایفاء نقش می‌کند گفت: قزوین در زمینه صنعت و کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در صادرات کالا است.


به گفته وی، کشور های همسایه ، عمده صادرات کالاهای استان را به خود اختصاص داده اند که در این میان بیشترین میزان مربوط به عراق است و کشورهای ترکیه، سوریه و پاکستان نیز در ردیف های بعدی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار