مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه راه و شهرسازی به دنبال استفاده از منابع یارانه‌ای وزارتخانه است تا مطالبات باقی‌مانده مسکن مهر استان رفع شود.
کد خبر: ۶۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 02 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری برگزار و مسائل مختلفی درخصوص بحث مسکن در استان در این جلسه مطرح شد.
داریوش حسینی در شورای تأمین مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص مسکن مهر و با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف این واحدها اظهار کرد: مجموعه راه و شهرسازی به‌دنبال استفاده از منابع یارانه‌ای وزارتخانه است تا مطالبات باقی‌مانده مسکن مهر استان رفع شود.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام شده در راستای ساخت پروژه‌های مسکن مهر، چهارمحال و بختیاری رتبه سوم کشور را کسب کرد، این موضوع نشان از همکاری سازنده دستگاه‌های متولی در امر ساخت مسکن مهر دارد.
همچنین در ادامه این شورا علی ملک‌پور اظهار کرد: 800 واحد روستایی و ۱۳۰ واحد شهری ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی که فاقد مسکن هستند احداث شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد واحد ساختمانی شهری و روستایی که در سال جدید برای مددجویان کمیته امداد احداث شد با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم‌الانبیا، با نظارت کمیته امداد امام خمینی انجام گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار