مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین خبر داد:
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با اجرای طرح ضیافت در استان 13 مورد تخلف صنفی و بهداشتی در نیمه نخست ماه مبارک رمضان محرز و حکم برای آنها صادر شد.
کد خبر: ۶۱۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 02 June 2018

شناسایی 13 تخلف صنفی و بهداشتی در قزوین

محمود احمدی در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین با اعلام این خبر، افزود: طرح ضیافت، ویژه ماه مبارک رمضان همه ساله در قالب گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان و همکاری دستگاه های نظارتی ذیربط از بازار عرضه کننده کالاها و مراکز اقامتی بین راهی به مورد اجرا گذاشته می شود.


وی بیان کرد: در نیمه اول این ماه مبارک و در بازرسی های به عمل آمده از واحدهای صنفی، پنج مورد تخلف گران فروشی و 6 مورد کم فروشی محرز شد.


احمدی ادامه داد: در بازرسی از واحدهای اقامتی و رفاهی بین راهی واقع در آزادراه های قزوین- کرج، قزوین-رشت و قزوین-زنجان نیز طی مدت یاد شده 2 مورد تخلف بهداشتی و یک مورد تخلف دامپزشکی محرز و مورد رسیدگی قرار گرفت.


به گفته وی، در بازدیدهای صورت گرفته مقادیری گوشت منجمد با عدم رعایت شرایط انجماد و فریز شده در یکی از رستوران های بین راهی کشف، معدوم و پرونده متخلفان جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ارسال شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: پرونده هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارجاع می گردد خارج از نوبت و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می گیرد.
اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین هم اکنون دارای هشت شعبه رسیدگی در مرکز استان، یک شعبه در تاکستان و یک شعبه در بوئین زهرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار