معاون عمرانی استاندار قزوین:
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت:ایجاد اشتغال در روستاها نیازمند فرهنگ سازی است.
کد خبر: ۶۱۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 03 June 2018

ایجاد اشتغال در روستاها نیازمند فرهنگ سازی است

به گزارش تابناک قزوین، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه محرومیت زدایی روستاها که با حضور نجفی، مدیر کل امور روستایی و شوراها و بخشداران مناطق الموت شرقی و غربی و طارم سفلی و فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی برگزار شد؛ اظهار کرد: در راستای پیشرفت و محرومیت زدایی از روستاها تا کنون اقدامات مثمرثمری صورت گرفته است، اما اقدامات بسیاری نیز باقی مانده است که همیاری بیشتر مسئولین را می طلبد .

وی تاکید کرد: در این راستا باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود بهره برد و با اتصال سه حلقه دهیاری ها،دستگاههای مربوطه ، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و با محوریت بخشداری در جهت محرومیت زدایی روستاها با سرعت بیشتری پیش رفت.


وی فرهنگ سازی در زمینه اشتغال زایی روستاها را مهم برشمرد و گفت: بسیاری از مردم در روستاها ، توجیه نیستند که چطور از ظرفیت ها و امکانات روستا برای ایجاد اشتغال بهره ببرند و بیشتر به دنبال مشاغل اداری هستند، فلذا باید با آگاهی بخشیدن و طرح ایده، ایشان را در راستای ایجاد مشاغل در روستاها یاری کرد و در این زمینه بعد گردشگری برخی روستاها را نیز نباید نادیده انگاشت.


فرخ زاد خاطرنشان کرد: اقدامات عمرانی و اجرایی در روستاها زمانی تاثیرگذار است که نرخ بیکاری در روستاها به حداقل رسیده و روستاها رونق اقتصادی داشته باشند که اگر این مهم برآروده شود ، بی شک آبادانی و عمران نیز میسر خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار