فرمانده سپاه شهرستان آوج:
فرمانده سپاه شهرستان آوج گفت: «قدس» یک کلمه بین‌المللی اسلامی است و این مناسبت روزی است که مردم ایران به همراه ملت‌های مشتاق و مسلمان، حرف حقی را فریاد می‌کند، حرفی که استکبار برای پنهان کردن آن و حذف فلسطین از نقشه جهانی افزون بر ۶۰ سال تلاش کرد.
کد خبر: ۶۱۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 03 June 2018

«قدس» یک کلمه بین‌المللی اسلامی است/روز جهانی قدس به معنای احیای اهداف انقلاب است

«غلامرضا مهرعلیان» فرمانده سپاه شهرستان «آوج» در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارت‌گر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

وی افزود: روز قدس میراث گران‌بهای بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیان‌گر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

مهرعلیان تصریح کرد: قدس محور هویت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زور‌مداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل بوده و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود، در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.

فرمانده سپاه آوج اظهار کرد: «قدس» یک کلمه بین‌المللی اسلامی است و این مناسبت روزی است که مردم ایران به همراه ملت‌های مشتاق و مسلمان، حرف حقی را فریاد می‌کند، حرفی که استکبار برای پنهان کردن آن و حذف فلسطین از نقشه جهانی افزون بر ۶۰ سال تلاش کرد.

وی اضافه کرد:روز جهانی قدس به معنای احیای اهداف انقلاب و ارزش‌های آن و فرهنگ اسلامی است و نمادی در ظلم ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی محسوب می‌شود.

حضور پر شور مردم در آخرین جمعه ماه رمضان

به گفته وی، در حقیقت روز جهانی قدس کلیدی برای بازگرداندن تکاپو به موضوع فلسطین است این در حالی است که برخی کشور‌های خائن مسیر ارتباط با رژیم صهیونیستی و مبارزه با محور مقاومت را در پیش گرفتند.

مهرعلیان در پایان خواستار حضور پرشور و پرشکوه مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهرستان «آوج» در راهپیمایی روز قدس جمعه 18 خرداد ماه شد و افزود: مردم این شهرستان ثابت کنند که همسو با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری، بارزترین شکل تعهد و جلوه دیگری از حماسه سیاسی را به نمایش خواهند گذاشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار