مصادف با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، قیام تاریخی ۱۵ خرداد، شهادت امیرالمومنین علی (ع) و روز قدس، بیش از ۶۰ فیلم از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 03 June 2018

پخش بیش از ۶۰ فیلم‌ در نیمه خرداد

به گزارش تابناک قزوین، فیلم‌های «کیلومتر ۱۴»، «صنوبر»، «ستاره باران»، «ترم زمستانی»، «سکوت خدا»، «اروند»، «فرشتگان قصاب»، «شکارچی شنبه»، «بیست و چهار»، «ابو زینب»، «چتر سفید»، «اوقات مشترک آنها»، «قصه‌ها و واقعیت‌ها»، «آواز گنجشک‌ها»، «گیلعاد»، «روباه»، «برکت»، «سیانور»، «دریاچه ماهی»، «فیلادلفی»، «انگشتر»، «قانون و اخلاق»، «گوی بخار ۱ و ۲»، «بازی مهره سفید»، «خرس بزرگ» «یک اسم»، «ساعت ۲۵»، «دره شیرهای سنگی»، «اشنوگل»، «سایه‌های شهر»، «برگی برای زیتون»، «افسانه ماردوش ۲»، «افسانه ماردوش ۳»، «تام سایر»، «اتوبوس شب»، «نیلا زنده است»، «بالابان»، «بازمانده»، «تنهای تنهای تنها»، «اتاق سهام»، «سرب»، «کشتی یاماتو»، «پاپیون»، «یک تکه نان»، «تا جایی که پایم توان رفتن دارد»، «من سم هستم»، «قدمگاه»، «معدن»، «خرس»، «الیور تویست»، «رنگ خدا»، «دوئل»، «سرزمین فراوانی»، «بیگانگان»، «قیام»، «خاکستر و برف»، «برف‌پیما»، «نور آتش»، «داستان توکیو»، و «شک معقول» دوشنبه تا جمعه ـ ۱۴ تا ۱۸ خرداد ماه ـ از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

*************************************

شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «کیلومتر ۱۴» به کارگردانی جواد افشار، دوشنبه، ۱۴ خرداد ماه ساعت ۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سعید سرخورده به‌ خاطر پشیمانی از خلاف‌های گذشته اش به‌همراه دایی پیر خود به مرقد امام(ره) می‌رود. دایی قرار است در مرقد امام به کاروانی که پس برگزاری مراسم سال‌روز ارتحال امام راهی کربلاست بپیوندد. سعید طی ماجراهایی با افرادی روبه‌رو می‌شود که هرکدام از جایی برای برپایی این مراسم آمده‌اند. حضور در کنار آنها آغاز مسیر تازهای در زندگی اوست.

کامبیز دیرباز، مریم کاویانی، حسین سحرخیز و آتش تقی‌پور بازیگران این فیلم هستند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «صنوبر» به کارگردانی مجتبی راعی، دوشنبه، ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم که با بازی حسین محجوب و پریوش نظریه به تصویر درآمده است؛ درباره دوران نوجوانی و حدود ۱۳ سالگی حضرت امام (ره) است. در آن سال‌ها که به زمان بعد از انقلاب مشروطیت و قبل از کودتای رضاخان برمی‌گردد، شرایط سختی بر زندگی مردم حاکم می‌شود و ناامنی کشور را فرا می‌گیرد.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «ستاره باران» به کارگردانی بهمن زرین‌پور، سه‌شنبه ۱۵ خرداد ماه ساعت ۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی عبدالرضا اکبری، قاسم زارع و مینا جعفرزاده به ماجرای قیام پانزده خرداد و وقایع پس از دستگیری حضرت امام خمینی (ره) پرداخته شده است.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «ترم زمستانی» به کارگردانی رضا بهشتی، سه‌شنبه ۱۵ خردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: دانشجویی به‌نام امیرمسعود در سال ۱۳۴۲ پس از مدت‌ها به ایران بازمی‌گردد. او هر چه تلاش می‌کند خبری از دوست قدیمی‌اش بگیرد، کمتر به نتیجه می‌رسد. طولی نمی‌کشد که درمی‌یابد عوامل مرموزی هر چه نشان از دوست او وجود داشته را پنهان کرده‌اند و حکومت در ناپدید شدن او نقش داشته است. امیر مسعود همچنین می‌فهمد مادرش با نزدیکترین دوست پدرش، سرهنگ عضدی ازدواج کرده و این مسأله او را پریشان می‌کند....

هومن سیدی، فریبا متخصص، رسول نجفیان و حمید مظفری بازیگران این فیلم هستند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «سکوت خدا» به کارگردانی راما قویدل، چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه ساعت ۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: رعنا کمالی به‌عنوان پرستار وارد خانواده محمودیان می‌شود. نرگس محمودیان زنی ۵۰  ساله است که سال‌هاست به دلیل بیماری ناشناخته‌ای که بعد از سفر به مدینه عارضش شده رنج می‌برد! نرگس دو فرزند به نام‌های امیرمحمد و هدی دارد. هدی با مهندسی به‌نام حامد ازدواج کرده است. رعنا عراقی و متولد کربلاست. امیرمحمد پس از آن که همسرش او را ترک کرده مدتی دچار افسردگی شده و به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده است. هدی مخالف حضور رعناست چون معتقد است عراقی‌ها بهداشت مناسبی ندارند اما وقتی می‌بیند مادر حس خوبی دارد و دیگر از مردن حرف نمی‌زند رضایت می‌دهد....

در این فیلم، پروانه معصومی، بهناز جعفری، امیر آقایی و مهسا کرامتی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، چهارشنبه ۱۶ خردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی مهدی آقاخانی، طناز طباطبایی و مهرداد صدیقیان خواهیم دید: یونس جانباز اعصاب و روان، بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز هم با خاطره هم‌رزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اما اتفاقات تازه‌ای را در این جریان سیال ذهن وارد می‌کند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «فرشتگان قصاب» به کارگردانی سهیل سلیمی، پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۹ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فرهاد و گیسو زن و شوهر افغانی که منتظر تولد فرزند خود هستند در مخمصه‌ای گرفتار می‌شوند. گیسو معلم مدرسه است و فرهاد در کمپ سازمان ملل که در افغانستان مستقر است به عنوان مترجم مشغول کار است. یک گروه صهیونیستی که در کار قاچاق اعضای بدن کودکان در افغانستان فعالند به کمک نیروهای ارتش آمریکا به مدرسه‌ای که گیسو در آن درس می‌دهد حمله کرده و فرهاد تلاش می‌کند تا گیسو و شاگردانش را از خطر برهاند...!

 دارین حمزه، ستاره پسیانی و محمدرضا غفاری در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

****************************** *******

فیلم تلویزیونی «شکارچی شنبه» به کارگردانی پرویز شیخ طادی، پنج‌شنبه ۱۷ خرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی علی نصیریان و امیریل ارجمند خواهیم دید: در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده است، کودک خود را درپی اقدامات حقوقی و اصرارهای زیاد پدربزرگش برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هرکجا که خواست بماند!

****************************** *******

فیلم سینمایی «ابو زینب» به کارگردانی علی غفاری، جمعه ۱۸ خردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خانواده عامر از شهدای معروف لبنان به تصویر کشیده می‌شود. آنها در برابر اشغال رژیم صهیونیستی مقاومت زیادی می‌کنند. محور این فیلم سینمایی مادر این شهید بزرگ لبنانی با بازی «کارمن لبس» است که به مدت ۱۵ سال خبر شهادت فرزند ۱۹ ساله‌اش را از مردم، شوهر و فرزندانش مخفی نگه می‌دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار