افسر کشیک سازمان آتش نشانی قزوین :
افسر کشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: برخورد شدید یک دستگاه سواری پراید با تانکر نفتکش در جاده قدیم قزوین-رشت 2 کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۱۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 03 June 2018

سانحه تانکر نفتکش در قزوین 2 کشته برجای گذاشت

به گزارش تابناک قزوین، حمیدرضا ململی روز یکشنبه با اعلام خبر فوق، افزود: این حادثه که بامداد امروز به وقوع پیوست بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان ایستگاه های شماره سه مولوی و 2 شهید بابایی را به محل حادثه اعزام کرد.


وی با اشاره به حضور آتش نشانان محمودآباد، عوامل اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و ماموران راهنمایی و رانندگی در محل حادثه، ادامه داد: در جریان این حادثه خودروی سواری پراید در مسیر حرکت به سمت قزوین با 6 سرنشین به شدت با قسمت عقب تانکر نفتکش برخورد کرده بود.


ململی اضافه کرد: پنج تن از سرنشینان سواری پراید قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی توسط نیروهای عملیاتی حاضر در محل از خودرو خارج شده بودند.


به گفته وی، آتش نشانان قزوین نیز بلافاصله پس از رسیدن به محل وقوع حادثه و ایمن سازی آن، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نسبت به برش بدنه درهم پیچیده خودرو پراید و خارج کردن آخرین سرنشین محبوس شده از داخل خودرو، اقدام کردند.


افسر کشیک سازمان آتش نشانی قزوین افزود: متاسفانه در این حادثه سرنشینان زن و یک کودک یک ماهه جان خود را از دست داده و راننده به همراه سه سرنشین دیگر به مراکز درمانی قزوین انتقال یافتند.


این مسئول بیان کرد: نیروهای عملیاتی در ادامه نسبت به انتقال خودروی سانحه دیده به حاشیه جاده و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی اقدام و پس از اطمینان کامل از ایمن سازی محل حادثه، به ماموریت خود پایان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار