مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی اعلام کرد
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آماده باش 290دستگاه اتوبوس و 60 دستگاه مینی بوس در لیالی قدر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 03 June 2018

به گزارش تابناک قم، حسین مومنی موحد اظهار داشت: سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با برنامه ریزی انجام شده و هماهنگی لازم در حوزه مدیریت شهری، در شب‌های قدر با آماده باش و ظرفیت کامل ناوگان در کلیه خطوط شهری، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر تا پایان مراسم به طور ویژه فعال است.

وی افزود: از نظر خدمات‌‌رسانی در شب‌‌های قدر هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان می‌توانند با آرامش و امنیت کامل در مراسم شب قدر شرکت کنند که این سرویس دهی تا پایان لیالی قدر در سطح شهر قم تداوم می‌‌یابد.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: ناوگان سازمان از ساعت 22 سرویس دهی شهروندان را به هسته مرکزی و جمکران انجام می دهند و جهت برگشت شهروندان نیز در ایستگاه های پیش بینی شده دراطراف حرم مطهر مستقر هستند.

مومنی موحد افزود :کلیه تمهیدات برای برگشت شهروندان پیش بینی شده و نیروهای ستادی و اجرایی سازمان با آماده باش کامل در سطح شهر بر عملکرد ناوگان نظارت می کنند.

وی توصیه کرد: از شهروندان تقاضا می شود که شبهای قدر و همچنین ساعات نزدیک افطار به دلیل بالا بودن حجم تردد خودروها برای تسهیل در جابجایی از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار