مردم قم در روز قدس حماسه ای دیگر خلق کردند
مردم شهر مقدس قم در یوم الله قدس حماسه ای دیگر خلق کرده و روزه داران با حضور پرشور در راهپیمایی این روز حمایت همیشگی خود از مظلومان فلسطین را ابراز کردند.
کد خبر: ۶۱۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 08 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، شهر مقدس قم پایتخت انقلاب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یکپارچه شور و غوغاست و مومنان روزه دار در روز جهانی قدس همه به خیابان ها آمده اند تا حماسه ای دیگر را در تاریخ پرافتخار این دیار به ثبت برسانند.

مردم همیشه در صحنه قم با وجود شرکت در مراسم های احیا، از نخستین ساعات صبح امروز خود را از مسیرهای ده گانه مشخص شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، به میدان شهید مطهری رسانده و مهیای شرکت در راهپیمایی شده اند.

راهپیمایی مردم قم از میدان مطهری به سمت مصلی قدس برگزار شده و شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و حمل پلاکاردهایی با مضامین سخنان رهبری، حمایت همیشگی خود را از ملت مظلومان فلسطین و ملت های آزادی خواه عالم ابراز کردند.

مردم شهر قم با حضور گسترده بار دیگر هویت انقلابی خود را در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند مراسم روز قدس امسال نسبت به سال های دیگر عظمت بیشتری خواهد داشت، را به اثبات رساندند.

در بخش های مختلف استان قم مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه وصف ناپذیری در حال برگزاری است و گزارش خبرنگاران فارس حاکی است مراسم راهپیمایی روز قدس نسبت به سنوات گذشته با شکوه بسیار بیشتری برگزار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار