رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت:راهپیمایی باشکوه و حماسی روز جهانی قدس در لبیک به فراخوان رهبر معظم انقلاب ، در 107نقطه شهری و روستایی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 08 June 2018

 

راهپیمایی روز جهانی قدس در 107نقطه خوزستان برگزار شد

حجت الاسلام سیدلطف ا... سپهر در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: با وجود گرمای طاقت فرسا ، مردم روزه دار خوزستان با حضوری حماسی و به یادماندنی به خیابان های آمدند و فریاد آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی را سر دادند.

وی حضور حماسی مردم خوزستان را نمادی از همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و تجدید پیمان با امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس هر سال باشکوه تر از گذشته برگزار می شود و امسال نیز همانطور که پیش بینی می شد حضور مردم در راهپیمایی روز قدس ، باشکوه تر و پرمعناتر و بسیار گسترده تر بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، روز جهانی قدس هر سال ابعاد جدیدی در سراسر جهان می گیرد افزود: روز قدس مظهر و نماد مبارزه با رژیم اشغالگر قدس ، همبستگی با مردم آزاده و مبارز فلسطین و عزم جزم برای آزادی قدس و مسجد الاقصی است.

حجت الاسلام سپهر در ادامه از حضور آحاد مردم خوزستان در این راهپیمایی عظیم تقدیر کرد و گفت:با وجود گرمای شدید هوا ، مردم به خیابان ها آمدند و دشمنان را مایوس کردند.وی ابراز امیدواری کرد این حضور باشکوه در سراسر ایران و جهان مقدمه ای برای آزادی سرزمین فلسطین و بازگشت مردم آن به خانه و کاشانه خود باشد.در پایان قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت که با تکبیر نمازگزاران تایید شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار