در گفتگو با "تابناک قزوین" مطرح شد؛
رئیس پلیس راه قزوین به برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت با هم در این استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه این حادثه 2 کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۱۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 09 June 2018

سرهنگ نصرالله بیگلری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار تابناک قزوین، اظهار کرد: علت این حادثه که اواخر شب گذشته در جاده روستایی قشلاق واقع در جاده قدیم قزوین-کرج روی داد، از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی قرار دارد.


وی افزود: علت بروز این سانحه در برخی رسانه ها از سوی اینجانب انتشار یافته که به هیچ عنوان صحیح نیست زیرا این حادثه در برخورد 2 دستگاه موتور سیکلت با هم صورت گرفته و هیچ خودرویی نیز در این اتفاق نقش نداشته است.

 
این مسئول در ادامه یادآور شد: با توجه به تعطیلات هفته گذشته که با ترافیک سنگینی نیز در سطح جاده های اصلی، به خصوص آزادراه ها روبرو بودیم خوشبختانه هیچ حادثه منجر به فوتی در استان قزوین نداشتیم.


به گفته وی، استقرار شبانه روزی تیم های گشت پلیس، حضور فرماندهان پلیس راه در سطح راه های ارتباطی و رعایت مقررات و قوانین رانندگی از سوی رانندگان مهمترین عوامل عدم بروز سوانح منجر به فوت در این استان بوده است.

بیگلری بیان کرد:با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی و احتمال تردد سنگین خودروها در سطح راه ها، به رانندگان توصیه می کنیم تا ضمن احترام گذاشتن به قوانین راهنمایی و رانندگی و اطمینان داشتن نسبت به سلامت فنی خودرو، در طول سفر همواره به توصیه های پلیس مستقر در راه ها توجه کنند.


استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه ، 292 کیلومتربزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار